اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کشفیات اخیر ماموران انتظامی بناب

کشف 965 هزار نخ سیگار و 1000 ثوب پوشاک خارجی قاچاق

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان بناب از کشف 965 هزار نخ سیگار قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: همچنین از این کاروان قاچاق یک‌هزار و 135 ثوب پوشاک خارجی کشف و ضبط شد.

کشف 965 هزار نخ سیگار و 1000 ثوب پوشاک خارجی قاچاق

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، علی سلطانی‌وش ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران خبر از اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با تولید، تهیه و توزیع محصولات مخرب فرهنگی در سطح صنوف شهرستان داد.

وی گفت: ارتقاء امنیت اجتماعی و طرح مبارزه با تولید، تهیه و توزیع محصولات مخرب فرهنگی در سطح صنوف شهرستان بناب به اجرا در آمد.

سلطانی‌وش ادامه داد: در نتیجه این طرح تعداد کثیری مغازه مورد بازدید قرار گرفت که تعداد قابل توجهی انواع سی‌دی با مضمون ضدفرهنگی، تعداد دو دستگاه هارد رایانه، سه عدد فلش مموری، یک دستگاه کیس رایانه، انواع تابلو با تصاویر نامتعارف کشف شد.

وی افزود: در این خصوص تعداد سه باب مغازه پلمب، یک نفر دستگیر و به تعدادی مغازه تذکرات لازم صادر و متخلفان برای سیر مراحل به دادسرا معرفی شدند.

سلطانی‌وش همچنین گفت: برای عملی کردن راه‌های حمایت از تولید ملی و کار و سرمایه ایرانی طرح مبارزه با کالای قاچاق در نقاط عبوری شهرستان به اجرا در آمد.

وی گفت: با انجام چندین رشته عملیات منسجم پلیسی چندین خودرو از کاروان قاچاقچیان توقیف شده و تعداد 965 هزار نخ انواع سیگارت خارجی، هفت هزار و 500 عدد آمپول خارجی و یک‌هزار و 135 ثوب پوشاک خارجی و مقدار قابل توجهی مشروبات الکلی کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول