اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

/به دلیل عواقب آن برای ساکنان فلسطین اشغالی/

موفاز هم به صف مخالفان نتانیاهو و حمله به ایران پیوست

خبرگزاری فارس: مسئول تازه جدا شده صهیونیست از ائتلاف حاکم در رژیم صهیونیستی اعلام کرد که با هر گونه اقدام نظامی علیه ایران به دلیل عواقب آن برای ساکنان اسرائیل مخالف است.

موفاز هم به صف مخالفان نتانیاهو و حمله به ایران پیوست

به گزارش فارس، شائول موفاز رئیس حزب معارض کادیما که یک هفته پیش از ائتلاف حاکم در رژیم صهیونیستی به دلیل اختلافات خارج شد،‌ مانند دیگر سران سابق امنیتی و اطلاعاتی این رژیم با هرگونه اقدام نظامی علیه ایران مخالفت کرد.

به گزارش رویترز، شائول موفار شریک سابق سیاسی بنیامین نتانیاهو اعلام کرد که او «ماجراجویی» نظامی اسرائیل [علیه ایران] را تحمل نمی‌کند و درباره هرگونه اقدام نظامی علیه ایران هشدار داد.

هنوز یک هفته نشده است که حزب کادیما به رهبری موفاز از ائتلاف با حزب نتانیاهو خارج شده است که موفاز این مخالفت خود را اعلام می‌کند چه‌آنکه وی در مقام عضو کابینه امنیتی، در جلسات هفتگی این کابینه شرکت داشته و از بحث‌های اسرائیلی‌ها درباره برنامه هسته‌ای ایران آگاه است.

موفاز که در کنفرانسی خبری سخن می‌گفت،‌ تاکید کرد: کادیما وارد ماجراجویی که دارای عملیاتی است که آینده پسران و دختران ما را و آینده ساکنان اسرائیل را به خطر می‌اندازد، نخواهد شد.

مخالفت موفاز در زمانی بیان می‌شود که پیش از او چندین نفر از سران امنیتی و اطلاعاتی این رژیم مانند مئیر داگان رئیس سابق موساد و گابی اشکنازی رئیس ستاد مشترک ارتش این رژیم پس از انتهای ماموریت خود مخالفت خود با اقدام علیه تاسیسات هسته‌ای ایران را آشکارا اعلام کردند.

انتهای پیام/.++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول