اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

علیرغم انتقادهای اخیر از سیاست اسرائیل در سرزمین‌های اشغالی

اتحادیه اروپا روابط خود با رژیم صهیونیستی را تقویت می‌کند

خبرگزاری فارس: علیرغم انتقادهای چند ماهه اتحادیه اروپا از سیاست‌ رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی، این اتحادیه از تمایل خود برای تقویت روابط با اسرائیل خبر داد.

اتحادیه اروپا روابط خود با رژیم صهیونیستی را تقویت می‌کند

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه، بنا بر اعلام دیپلمات‌ها، علیرغم انتقادهای ماه‌های اخیر اتحادیه اروپا از سیاست رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی، این اتحادیه هم‌اکنون از تمایل خود برای تقویت روابط با اسرائیل از طریق آغاز حدود 60 فعالیت همکاری مشترک با اسرائیل خبر داد.

بنا بر اعلام همین منابع، اتحادیه اروپا قرار است طی نشستی بلندپایه در بروکسل در چارچوب شورای روابط اتحادیه اروپا و اسرائیل، چراغ سبز خود را به رژیم صهیونیستی نشان دهد.ژ

این همکاری به ویژه در زمینه‌های حمل‌ونقل و انرژی و تقویت روابط با هفت آژانس اروپایی نظیر یوروپل (اداره پلیس اروپا) و آژانس فضایی اروپا خواهد بود.

تصمیم اتحادیه اروپا برای تقویت روابط با اسرائیل در حالی صورت می‌گیرد که از ماه‌ها پیش تنش میان اتحادیه اروپا و رژیم صهیونیستی به دلیل سیاست‌های اسرائیل در خصوص شهرک‌سازی‌ها افزایش یافته است.

بر اساس این گزارش، وزرای امور خارجه اروپا در ماه مه گذشته تسریع روند شهرک‌سازی‌ها در کرانه باختری را محکوم کرده و اعلام کردند که این روند تشکیل دو کشور مستقل اسرائیل و فلسطین  را غیرممکن می‌کند. 

انتهای پیام/ر.ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول