اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

تنش در مرز مصر و فلسطین اشغالی/ تیراندازی از خاک مصر به اتوبوس نظامیان صهیونیست

خبرگزاری فارس: یک سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از بالاگرفتن تنش در مرز مصر و فلسطین اشغالی و تیراندازی از خاک مصر به سمت یک اتوبوس ارتش این رژیم خبر داد.

تنش در مرز مصر و فلسطین اشغالی/ تیراندازی از خاک مصر به اتوبوس نظامیان صهیونیست

به گزارش فارس به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره قطر، این سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گفت: تیراندازی روز یکشنبه از طریق مرز مصر صورت گرفت و یک اتوبوس ارتش را هدف قرار داد اما تلفاتی در بر نداشت.

یک منبع امنیتی مصری گفت: مسئولان درباره ادعای اسرائیل مبنی بر اینکه یک تک تیرانداز از داخل خاک مصر در نزدیک مرز مصر و فلسطین اشغالی به سمت یک اتوبوس اسرائیلی شلیک کرده اما تلفاتی در برنداشته است، تحقیق می کنند.

برپایه این گزارش، این حمله نگرانی مسئولان رژیم صهیونیستی را از کاهش سطح امنیت صحرای سینا در پی انتفاضه مردمی که به سرنگونی رژیم حسنی مبارک دیکتاتور پیشین این کشور در فوریه سال گذشته منجر شد، تشدید می کند.

شبکه تلویزیونی الجزیره اعلام کرد، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل صحرای سینا را به منطقه غرب آمریکا در قرن 19 میلادی تشبیه کرد اما گفته بود که کابینه او اطمینان زیادی به توانایی دولت جدید مصر در بازگرداندن امنیت دارد.

برپایه این گزارش، افراد مسلح که ارتش رژیم صهیونیستی گفت آنها از مرز مصر وارد فلسطین اشغالی شدند؛ ماه گذشته میلادی به سمت صهیونیست ها درحال احداث یک حصار مرزی تیراندازی کردند که باعث کشته شدن یک نفر شد و نظامیان رژیم صهیونیستی سپس دو نفر از افراد مسلح را به قتل رساندند.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول