اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیمای شبکه قم عنوان کرد

پخش ترتیل‌خوانی حرم مطهر حضرت معصومه از شبکه 3

خبرگزاری فارس: معاون سیمای شبکه قم از پخش ترتیل‌خوانی حرم حضرت معصومه(س) به صورت زنده از شبکه سوم سیما خبر داد.

پخش ترتیل‌خوانی حرم مطهر حضرت معصومه از شبکه 3

سیدعباس موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با بیان اینکه ویژه برنامه «شهر یاکریم» هر روز از ساعت 19 و در ساعات نزدیک افطار به روی آنتن سیمای قم می‌رود اظهار کرد: این برنامه گفت‌وگو محور بوده و با آیتم‌های مختلفی نظیر گزارش و با موضوعات سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، عفاف و حجاب، کمک به زندانیان دیه و فقرا و دیگر موارد با تهیه‌کنندگی علی فرحناک و اجرای سیدمهدی تحویلدار پخش می‌شود. 

وی با اشاره به اینکه تمام برنامه‌های شبکه استانی قم در ماه مبارک رمضان رویکرد معارفی خواهند داشت اضافه کرد: جشن رمضان نیز در شب‌های ماه مبارک رمضان پخش خواهد شد و در حال حاضر مشغول رایزنی هستیم.

معاون سیمای شبکه نور با تاکید بر اینکه ترتیل‌خوانی قرآن کریم حرم مطهر حضرت معصومه(س) هر روز از ساعت 14 و 45 دقیقه تا 15 و 15 دقیقه از شبکه قم و شبکه سوم سیما پخش خواهد شد تصریح کرد: همچنین امسال ترتیل‌خوانی قرآن کریم نوجوانان که صبح‌ها در حرم کریمه اهل‌بیت(ع) برگزار می‌شود در شبکه استانی قم و شبکه «شما» پخش می‌شود.

موسوی با اشاره به اینکه معاونت سیمای شبکه قم برنامه‌های کوتاهی از سخنان مراجع عظام تقلید برای پخش از شبکه‌های سراسری را ضبط کرده است اضافه کرد: شبکه یک، دو، سه و شما به ترتیب سخنان آیات عظام نوری‌همدانی، سبحانی، مکارم‌شیرازی و علوی‌گرگانی را پخش خواهند کرد.    

وی با تاکید بر اینکه نماز جماعت ظهر و عصر و مغرب و عشاء حرم حضرت معصومه(س) را در شبکه استانی قم و قرآن پوشش خواهیم داد خاطر نشان کرد: پس از نماز جماعت ظهر و عصر حرم کریمه اهل بیت(ع) تفسیر قرآن کریم توسط آیت‌الله مکارم‌شیرازی در شبکه استانی قم و قرآن پخش خواهد شد. 

معاون سیمای شبکه قم با اشاره به اینکه تفسیر قرآن کریم توسط آیت‌الله سبحانی در مدرسه حجتیه ضبط و از شبکه قرآن پخش خواهد شد، اظهار کرد: مراسم سخنرانی بعد از نماز مغرب و عشاء حرم حضرت معصومه(س) را پوشش خواهیم داد.

موسوی با تاکید بر اینکه برنامه «مداد رنگی» ویژه کودک و نوجوان با رویکرد ماه رمضان و حضور روزه اولی‌ها به روی آنتن می‌رود تصریح کرد: همچنین جشنی با حضور روزه اولی‌ها خواهیم گرفت و این برنامه نیز از شبکه سراسری شما پخش خواهد شد. 

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های تولیدی برای هنگام سحر تدارک دیده شده است اضافه کرد: دعای سحر حرم مطهر حضرت معصومه(س) به روی آنتن شبکه قم می‌رود و نماز جماعت صبح حرم کریمه اهل بیت(ع) را نیز در شبکه استانی قم و شبکه اول سیما پوشش خواهیم داد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول