اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان خبرداد

ناپدید شدن هواپیمای آموزشی در رودسر

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از ناپدید شدن یک فروند هواپیمای آموزشی با دو سرنشین در رودسر خبرداد و گفت: عملیات جستجو برای یافتن این هواپیما ادامه دارد.

ناپدید شدن هواپیمای آموزشی در رودسر

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت جمشید محمدی ظهر امروز در جلسه امداد و نجات هلال احمر استان با اشاره به حادثه ناپدید شدن یک فروند هواپیمای آموزشی در شهرستان رودسر اظهار کرد: تاکنون در عملیات جستجوی هلال احمر استان 7 تیم متشکل از 42 نفر ارزیابان و امدادگران کوهستان هلال احمر به صورت امداد هوایی از طریق بالگرد و زمینی در حال جستجوی سرنشینان این هواپیمای ناپدید شده هستند.

وی با بیان اینکه این هواپیمای آموزشی از استان قزوین در حال حرکت بود اذعان کرد در صورت مساعد بودن شرایط جوی عملیات جستجوی هواپیمای آموزشی ناپدید شده همچنان ادامه می‌یابد.

این مسئول در ادامه به وصیت سیل‌زدگان شهرستان رودسر اشاره کرد و گفت: تاکنون به دنبال وقوع سیل در شهرستان رودسر و خسارت‌های ناشی از آن امدادگران جمعیت هلال احمر استان تاکنون 74 نفر از آسیب‌دیدگان را اسکان موقت دادند.

به گفته وی سیل‌زدگان مذکور در دو مجتمع دانش‌آموزی رحیم آباد رود‌سر به صورت موقت اسکان داده شده‌اند و در بین آنها اقلام امدادی و مواد غذایی شامل برنج، حبوبات، روغن، کنسرو و دیگر اقلام مورد نیاز توزیع شده است.

محمدی با بیان اینکه اسکان افراد سیل‌زده تا مساعد شدن شرایط و وضعیت معیشتی همچنان ادامه می‌یابد تصریح کرد: در این مدت با فعالیت بالگرد و امداد هوایی امدادگران جمعیت هلال احمر تعداد 85 نفر از مصدومان از مناطق صعب‌العبور و سیل‌زده به نقاط امن منتقل شدند.

وی خاطرنشان کرد: از این تعداد انتقال یافتگان 11 نفر پس از ارائه خدمات امداد و کمک‌های اولیه به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

وی یادآور شد: کمک‌های امداد و نجات هلال احمر گیلان با استقرار نیروهای امدادگر در نقاط حادثه دیده ناشی از سیل در شهرستان رودسر و دیگر نقاط آسیب‌دیده استان همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/غ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول