اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی ذوب آهن اصفهان:

فجری‌ها از اشتباهات ذوب‌آهن خوب استفاده کردند

خبرگزاری فارس: سرمربی ذوب آهن اصفهان گفت: تیم فجر سپاسی از اشتباهات فردی بازیکنان ما خوب استفاده کرد.

فجری‌ها از اشتباهات ذوب‌آهن خوب استفاده کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، رسول کربکندی بعد از ظهر امروز پس از بازی نخست تیمش در لیگ دوازدهم که شب گذشته برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ذوب آهن نسبت به فصل گذشته تغییرات بسیاری داشته که برای منسجم‌شدن به زمان بیشتری نیاز دارد.

سرمربی ذوب آهن اصفهان افزود: همان‌طور که پیش از این نیز گفته بودم بازی نخست شرایط ناشناخته‌ای برای تمام تیم‌ها دارد که تیم ما نیز در این بازی تحت تاثیر زمین جدید شیرازی‌ها قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ما به اشتباهاتمان باختیم و تیم حریف نیز از این اشتباهات به‌خوبی بهره برد، تصریح کرد: زمین استادیوم شهید دستغیب شیراز برای بازی‌های لیگ مناسب نیست.

کربکندی بر لزوم اصلاح شرایط استادیوم شهید دستغیب شیراز تاکید کرد و گفت: من به‌ هیچ عنوان به ‌دنبال بهانه‌جویی نیستم، اما نور این استادیوم باید اصلاح شود و با این شرایط تمام تیم‌هایی که قرار است در شیراز بازی کنند با مشکل مواجه می‌شوند.

وی با بیان اینکه تیمش تجربه بازی بر روی چمن مصنوعی را نداشته است، گفت: اگرچه دو گل نخست را روی اشتباهات دفاع دریافت کردیم اما از بازی بازیکنانم راضی هستم.

سرمربی ذوب آهن اصفهان خاطرنشان کرد: تیم ما فوتبال خودش را خوب بازی کرد اما زمانی دو گل را دریافت کردیم مجبور شدیم با شرایط حریف کنار آمده و بر وفق مراد آنها بازی کنیم.

وی اضافه کرد: پس از تمرین‌های سنگین بدن‌سازی بازیکنان به زمان نیاز دارند تا به شرایط عادی فیزیکی خود بازگردند و دلیل خستگی آخر بازی بازیکنان ذوب آهن نیز چیزی جز این نبود.

کربکندی با اشاره به حذف بازی‌های حذفی ضمن ابراز مخالفت با این اقدام، گفت: بازیکنان تازه عادت کرده بودند تا بازی‌های فشرده‌ای را هر چهار روز یک‌بار داشته باشند.

وی جام حذفی را فرصتی مناسب برای تلاش تیم‌هایی که در لیگ برتر شانس کمتری برای قهرمانی دارند، قلمداد و تصریح کرد: من به شخصه تعطیل‌شدن جام حذفی را به‌نفع فوتبال کشور نمی‌دانم اما در ظاهر آمال و آرزوی اصلی،‌ رفتن به جام جهانی است.

سرمربی ذوب‌آهن اصفهان در پایان خاطرنشان کرد: فدراسیون برای آنکه بهانه‌ای به‌دست مربیان تیم ملی ندهد،‌ حتی اگر آنان بگویند لیگ را نیز تعطیل می‌کند، چراکه همگی یک هدف را دنبال می‌کنند و آن رفتن به جام جهانی است.

به گزارش فارس، تیم ذوب آهن اصفهان شب گذشته در نخستین دیدار خود در لیگ دوازدهم مقابل تیم فجر شهید سپاسی سه بر صفر شکست خورد.

انتهای پیام/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول