اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله علما:

رعایت حجاب در ماه رمضان نگه داشتن حرمت خداست

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: در ماه ضیافت‌الله باید حرمت خدا را رعایت کنیم و حجاب و عفاف را مورد توجه قرار دهیم.

رعایت حجاب در ماه رمضان نگه داشتن حرمت خداست

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت‌الله شیخ مصطفی علما در خطبه‌های امروز نماز جمعه گفت:‌ ماه رمضان یک تحفه الهی است که به طرف ما آمده و باید با تمام وجود از آن استفاده بکنیم.

علما بیان داشت: ماه رمضان ما را متوجه خدا می‌کند و تمام استفاده‌های این ماه به انسان برمی‌گردد و اولین حرف در ماه رمضان شناختن ماه رمضان است.

وی اظهار کرد: خداوند روزه را برای همه امت‌های قبل از ما نوشته و روزه برای همه انسان‌های موحد لازم است و این ماه، ماه مهمانی خداست.

خطیب جمعه کرمانشاه افزود: باید حقایق روزه را درک کنیم و همه موجودات در 12 ماه سر سفره خدا هستند و این ماه مهمانی خاصی است و خود خدا جزای این ماه و از هر نعمتی بالاتر است. مقدمه وحی روزه بوده و روزه بسیار ارزشمند است و روزه قلب افتاده به انسان می‌دهد.

نماینده ولی‌فقیه در استان بیان داشت: نتیجه روزه ملاقات و انس با خداست و روزه موجب طهارت جان می‌شود.

امام جمعه کرمانشاه در خطبه دوم نماز جمعه این هفته کرمانشاه گفت:‌ امام(ره) می‌فرمایند ترک معصیت از آداب ماه رمضان است. باید از روزه گرفتن و عمری که داریم نتیجه بگیریم.

وی توجه به فقرا و صله رحم را در ماه مبارک رمضان مورد تأکید قرار داد و گفت: آمریکا رسماً اعلام کرده که می‌خواهد مردم را زیر فشار قرار دهد و اگر به مبانی اصیل و آموزه‌های اسلامی توجه کنیم جواب داندان‌شکنی به مستکبران خواهیم داد.

علما با اشاره به 5 مرداد سالروز عملیات افتخارآفرین مرصاد گفت: خداوند بر علو درجات شهدا و شهدای مرصاد بیفزاید.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول