اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

بلغارستان: موساد هشداری درباره حمله احتمالی علیه اهداف اسرائیل نداده بود

خبرگزاری فارس: رئیس جمهور بلغارستان صبح امروز در یک کنفرانس خبری اعلام کرد که موساد هیچ هشداری درباره احتمال حمله علیه اهداف اسرائیلی نداده بود.

بلغارستان: موساد هشداری درباره حمله احتمالی علیه اهداف اسرائیل نداده بود

به گزارش فارس به نقل از شبکه "فراس"، "روزن پلونلیف" رئیس جمهور بلغارستان صبح امروز گفت: مسئولان بلغارستان حدود یک ماه پیش با نمایندگان سازمان اسرائیلی موساد دیدار کردند اما آنها هیچ هشداری نسبت به حمله احتمالی علیه اهداف اسرائیلی ندادند.

وی در کنفرانس خبری که به دنبال وقوع انفجار در اتوبوس اسرائیلی‌ها در شهر بورگاس بلغارستان، برگزار شد، گفت: مسئولان بلغارستان اقدامات لازم برای حفاظت از جان مجروحان این حادثه را انجام دادند.

وی همچنین تاکید کرد که روابط بین بلغارستان و اسرائیل خوب است و مسئولان این کشور به محض دریافت هشدارهای قبلی در خصوص احتمال وقوع عملیات، اقدامات لازم برای جلوگیری از آن را انجام می‌دهند.

"بنیامین نتانیاهو" نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نیز شب گذشته به دنبال وقوع انفجار در اتوبوس اسرائیلی‌ها با رئیس جمهور بلغارستان تماس تلفنی برقرار کرد و دو طرف برای تشکیل کمیته مشترک حقیقت‌یاب درباره این حادثه توافق کردند.

نتانیاهو مدعی شد که حزب‌الله و ایران عامل این انفجار هستند.

"آویگدور لیبرمن" وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی نیز از تلاش‌های بلغارستان در ارائه کمک و همکاری به محض وقوع انفجار در اتوبوس اسرائیلی‌ها، قدردانی کرد و گفت که مسئولان بلغارستان تحقیقات درباره این حادثه را آغاز کرده‌اند.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول