اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  ایران در جهان

/بخش سوم/

نصرالله: ایران صد بار قویتر از ۳۰ سال قبل است/ده‌ها شبکه‌ فارسی‌ زبان علیه ایران فعالند

خبرگزاری فارس: دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد که آمریکا و غرب هر کاری که می توانستند بر ضد ایران انجام دادند، اما همانطور که امام خامنه ای چند روز پیش بیان فرمودند ایران امروز صد بار قوی تر از سی سال قبل است و قدرت آن بیشتر نیز خواهد شد.

نصرالله: ایران صد بار قویتر از ۳۰ سال قبل است/ده‌ها شبکه‌ فارسی‌ زبان علیه ایران فعالند

به گزارش فارس، سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان در ادامه سخنرانی خود که در مراسم حزب الله لبنان که به مناسبت ششمین سالروز پیروزی در جنگ 33 روزه ایراد کرد، با اشاره به تحریم های اخیر آمریکا علیه ایران تاکید کرد که آمریکا وغرب هر کاری که می توانستند بر ضد ایران انجام دادند، اما ایران امروز صد بار قوی تر از سی سال قبل است و قدرت آن بیشتر نیز خواهد شد.

وی افزود: آنها ایران را محاصره کردند، اما ایران قوی تر شد، ایران کشور بزرگی است و از لحاظ نیروهای انسانی و نخبه ها و امکانات مادی نیز غنی است.

دبیرکل حزب الله لبنان ادامه داد: اسرائیل در سالهای اخیر به دنبال محاصره ایران و ترور فرماندهان نظامی و انفجار علیه مردم بوده است، دهها شبکه ماهواره ای به زبان فارسی به راه افتاده است که به دنبال تحریک ملت ایران علیه رهبران آن است، آنها بسیاری از مردم را برای ریختن به خیابان در تهران تحریک کردند، اما در ایجاد فتنه در این کشور ناتوان ماندند.

ادامه دارد...

 

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول