اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

در اعتراض به بی‌عدالتی حاکم بر رژیم صهیونیستی

4 اسرائیلی در 4 روز اقدام به خودسوزی کردند

خبرگزاری فارس: صبح امروز یک صهیونیست دیگر با ورود به ساختمان یک بانک، تلاش کرد تا خود را به آتش بکشد.

4 اسرائیلی در 4 روز اقدام به خودسوزی کردند

به گزارش فارس به نقل از روزنامه صهیونیستی تایمز اسرائیل، یک مرد 40 ساله صبح امروز با حضور در یک بانک در شهر "هولون"، تهدید به خودسوزی کرد، اما با حضور پلیس در صحنه از این اقدام وی جلوگیری شد.

این مرد با در دست داشتن یک بطری محتوی مواد اشتعال‌زا وارد بانک شده و تهدید کرده است که به دلیل ناتوانی در پرداخت بدهی‌هایش خود را به آتش خواهد کشید. اما ماموران پلیس وی را آرام کرده و نهایتا او را به بازداشتگاه انتقال داده‌اند.

این چهارمین مورد اقدام به خودسوزی است که در چند روز اخیر و در اعتراض به وضعیت بد اقتصادی و بی‌عدالتی اجتماعی در سرزمین‌های اشغالی اتفاق می‌افتد. "موشه سلمان" اولین اسرائیلی بود که روز شنبه در تل‌آویو دست به این اقدام زد و اکنون به دلیل سوختگی 94درصد در شرایط وخیم به سر می‌برد.

روز دوشنبه هم مردی تلاش کرده بود تا خود را در ورودی ساختمان شهرداری برسبع بسوزاند. در این مورد هم با دخالت نگهبان ساختمان، این فرد پیش از انجام این عمل دستگیر شده و به بازداشتگاه منتقل شده است.

روزنامه صهیونیستی "یدیعوت آحارانوت" هم گزارش داده است که روز یکشنبه فردی با ورود به شعبه شرکت تلفن همراه "اورنج" به دلیل بدهی‌های خود، قصد خودسوزی داشته که نگهبانان ساختمان وی را مهار کرده و از این کار جلوگیری کرده‌اند.

بیش از یکسال است که اسرائیلی‌ها در اعتراض به وضعیت بد زندگی تظاهرات می‌کند. از روز شنبه این تظاهرات‌ها با موجی از خودسوزی و به آتش کشیدن اماکن وابسته به کابینه رژیم صهیونیستی همراه شده است.

انتهای پیام/ق.ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول