اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

معترضان اسرائیلی یک دفتر بیمه را نیز به آتش کشیدند

خبرگزاری فارس: پس از آنکه یک اسرائیلی معترض خود را در تل‌آویو به آتش کشید، موجی از آتش‌سوزی‌های اعتراضی در اسرائیل به راه افتاده است.

معترضان اسرائیلی یک دفتر بیمه را نیز به آتش کشیدند

به گزارش فارس به نقل از روزنامه تایمز اسرائیل، رادیو ارتش اسرائیل اعلام کرد که یک زن 43 ساله اسرائیلی روز گذشته دفتر شعبه‌ای از موسسه بیمه ملی اسرائیل در شهر "ایلات" را به آتش کشیده است. این زن عنوان کرده است که این کار را در اعتراض به عدم کمک مالی این موسسه به وی انجام داده است.

بنا بر این گزارش، پس از خاموش کردن این آتش، ماموران اسرائیلی این زن را بازداشت کرده و برای وی تشکیل پرونده داده‌اند. البته وی فعلا آزاد شده است.

این جدیدترین حادثه آتش‌سوزی است که در آن یک موسسه وابسته به رژیم صهیونیستی در اعتراض به بی‌عدالتی اجتماعی به آتش کشیده شده است. موج این آتش‌سوزی‌های اعتراضی پس از آن شکل گرفت که یک اسرائیلی معترض به نام "موشه سلمان"، در تل‌آویو اقدام به خودسوزی کرد.

روز یکشنبه هم تظاهرات‌کنندگان تلاش کرده بودند تا شعبه این موسسه بیمه در "رامات‌گان" را به آتش بکشند.

صبح دوشنبه هم یک مرد تلاش کرده بود تا خود را در ورودی ساختمان شهرداری "برسبع" به آتش بکشد. البته محافظ این ساختمان اجازه انجام این کار را به وی نداده و از این کار جلوگیری کرده است.

مجددا روز یکشنبه هم مردی در "پتاتکوا" به دلیل بدهی‌های خود، تهدید به خودسوزی کرده بود، که پیش از انجام این کار، از این کار جلوگیری شده است.

بیش از یکسال است که اسرائیلی‌ها در اعتراض به بی‌عدالتی اجتماعی تظاهرات‌های گسترده‌ای را برگزار می‌کنند، که این اعتراضات از روز یکشنبه و پس از خودسوزی موشه سلمان رنگ و بوی جدی‌تری به خود گرفته است.

انتهای پیام/ق.ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول