اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی  /  سایر حوزه ها

مهمان‌پرست خواستار توقف خشونت‌ها علیه مسلمانان در میانمار شد

خبرگزاری فارس: سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در خصوص اخبار منتشره در مورد کشتار در میانمار خواستار اقدامات سریع و جدی توسط دولت میانمار، مجامع بین‌المللی و سازمان همکاری اسلامی برای روشن شدن ابعاد این فاجعه گردید.

مهمان‌پرست خواستار توقف خشونت‌ها علیه مسلمانان در میانمار شد

به گزارش فارس، رامین مهمانپرست سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در مورد اخبار واصله در خصوص کشتار جمعی از مسلمانان در کشور میانمار ضمن ابراز نگرانی شدید از حادثه فوق، خواستار اقدامات سریع و جدی توسط دولت میانمار، مجامع بین المللی و سازمان همکاری اسلامی جهت روشن شدن ابعاد این فاجعه و بررسی علل و توقف خشونتها در صورت تائید اخبار واصله در این خصوص گردید.

سخنگوی وزارت امور خارجه اظهار داشت: احترام به حقوق پیروان ادیان و فراهم آوردن زمینه های بهره مندی از حقوق شهروندی برای اقلیتهای دینی و قومی اصلی پذیرفته شده در همه مکاتب می باشد و انتظار می رود دولت میانمار شرایط لازم را برای همبستگی و وحدت ملی و حقوق مربوط به مسلمانان در آن کشور فراهم نماید و از هرگونه اعمال خشونت و وقوع فجایع انسانی در این زمینه جلوگیری بعمل آورد.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول