اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آفریقا

/تکمیلی/

دادستان مصر دستور بازگرداندن مبارک به زندان را صادر کرد

خبرگزاری فارس: دادستانی مصر ساعتی پیش دستور بازگرداندن حسنی مبارک، دیکتاتور مخلوع این کشور از بیمارستان نظامی المعادی قاهره به بیمارستان زندان طره را صادر کرد.

دادستان مصر دستور بازگرداندن مبارک به زندان را صادر کرد

به گزارش فارس به نقل از روزنامه الیوم السابع، قاضی "عبد المجید محمود"، معاون دادستان کل مصر حکم انتقال حسنی مبارک، رئیس جمهوری مخلوع مصر از بیمارستان نظامی المعادی قاهره به بیمارستان زندان طره را صادر کرد.

قاضی عبد المجید محمود دلیل صدور این حکم را بهبود حال حسنی مبارک و اجرای حکم حبس ابد وی که باید در بیمارستان زندان طره سپری شود، اعلام کرد.

قاضی "عادل السعید"،‌ سخنگوی رسمی دادستانی مصر در این ارتباط توضیح داد که این حکم به وزیر کشور و مسئول زندان‌ها ابلاغ شده تا تدابیر لازم درباره انتقال حسنی مبارک به بیمارستان زندان طره اتخاذ کنند.

وی گفت: در چهارم ماه جاری میلادی پزشکی قانونی مصر با تشکیل کمیته‌ای به معاینه و بررسی وضعیت جسمی مبارک پرداخت و به این نتیجه رسید که حال جسمانی مبارک مستقر و ثبات بوده و مشکلی جهت انتقال وی به بیمارستان زندان طره وجود ندارد که مجهز به دستگاه‌ها و وسایل پزشکی لازم می‌باشد.

حسنی مبارک یک هفته پس از اعلام حکم حبس ابدش در 2 ژوئن یکباره وخیم اعلام شد، بگونه‌ای که برخی از رسانه‌های مصری خبر مرگ مغزی وی را نیز اعلام کردند.

به همین دلیل دادستانی مصر حکم انتقال مبارک به بیمارستان نظامی المعادی در قاهره را صادر کرد که دارای تجهیزات و امکانات بیشتر برای مداوای رئیس جمهوری مخلوع مصر بود.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول