اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مجتبی تقوی:

برگزاری بازی سرخابی‌ها در کرج حق غیرقابل انکار مردم است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: برگزاری بازی‌های سایپا مقابل استقلال و پرسپولیس در کرج حق غیرقابل انکار مردم البرز است و باید برای تحقق آن تلاش کرد.

برگزاری بازی سرخابی‌ها در کرج حق غیرقابل انکار مردم است

مجتبی تقوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج افزود: سایپا سال‌ها پیش و به شکل آگاهانه به استان البرز و شهر کرج نقل مکان کرد و به نمایندگی از مردم این شهر در لیگ برتر حاضر شد و امروز پس از گذشت بیش از یک دهه حضور در این شهر باید به انتظار به حق ورزش‌دوستان و هوادارانش پاسخ دهند و تمام تلاش خود را برای برگزاری بازی‌های خانگی این تیم مقابل سرخابی‌ها به کار گیرند.

وی تصریح کرد: محبت مردم استان البرز به باشگاه سایپا و تیم‌های ورزشی آن همواره وجود داشته که اوج آن را در لیگ برتر ششم و قهرمانی سایپا در سال 86 شاهد بودیم.

وی ادامه داد: امروز نیز مطالبه مردم استان البرز برای انجام این دو بازی یک حق مسلم است و آنها انتظار دارند با فراهم کردن مقدمات برگزاری این دو بازی پاسخ محبت و حمایت‌شان را بدهیم.

تقوی در بخش دیگری از صحبت‌هایش به جذب بازیکنان مستعد البرز برای فصل جدید اشاره کرد و گفت: در تیم سایپا مهر بازیکنان جوان و آینده داری حضور دارند که با بررسی عملکردشان در فصل گذشته امسال آنها را به تیم اضافه کردیم و به طور حتم اگر آماده باشند و توانایی خود را نشان دهند فرصت حضور در بازی‌ها و ترکیب اصلی را پیدا خواهند کرد.

وی در ادامه اظهار داشت: با بررسی شرایط فنی تیم تلاش کرده‌ایم برای لیگ دوازدهم بازیکنان خوبی را جایگزین بازیکنان جدا شده کنیم و فکر می‌کنم در فصل پیش رو سایپا حرف‌های بسیاری را برای گفتن داشته باشد.

سرمربی تیم سایپای البرز در ادامه گفت: برخی بازیکنان جدا شده از تیم صحبت‌هایی را در خصوص دلایل جدایی‌شان در برخی رسانه‌ها مطرح کردند که باید در پاسخ به آنها عنوان کنم در جذب یا جدا شدن بازیکنان فقط مسائل فنی و تاکتیکی مطرح بوده و هیچگاه مسائل دیگری را دخیل نکردند. و برای آنها که در کنار ما نیستند و از تیم سایپا جدا شدند آرزوی موفقیت دارم.

وی در پایان گفت: مسئولیت سنگینی در مقابل مردم کرج و کارکنان زحمتکش گروه خودروسازی سایپا داریم و امیدوارم با درک این وظیفه سنگین از سوی بازیکنان در فصل جدید نتایج خوب و آبرومندانه‌ای را کسب کنیم.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول