اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار‌ لرستان خبر داد

تصویب پرداخت 53 میلیارد ریال ‌تسهیلات برای ‌بخش کشاورزی لرستان‌

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار‌ لرستان گفت: 53 میلیارد و 881 میلیون ریال تسهیلات بانکی برای اجرای تعداد دیگری طرح اجرایی در راستای توسعه بخش کشاورزی استان پرداخت می‌شود.

تصویب پرداخت 53 میلیارد ریال ‌تسهیلات برای ‌بخش کشاورزی لرستان‌

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی استانداری لرستان، علی هادی چگنی در کارگروه توسعه بخش کشاورزی استان لرستان، گفت: این میزان تسهیلات برای اجرای 29 طرح اجرایی و مصوب کارگروه در استان پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه طرح‌های نیازمند بیش از 3 میلیارد ریال تسهیلات در کارگروه استانی بررسی می‌شوند، اظهار داشت: با اجرایی شدن این تعداد طرح 74 فرصت شغلی جدید در بخش کشاورزی استان لرستان فراهم می‌شود.

وی گفت: زمینه‌سازی برای جذب هرچه سریع‌تر این تسهیلات و اجرایی شدن طرح‌ها، فرصت مناسبی را برای تامین اعتبارات بیشتر و رونق بخشیدن به فعالیت‌های کشاورزی استان فراهم می‌کند.

چگنی افزود: تشکیل کارگروه توسعه بخش کشاورزی یکی دیگر از اقدامات ارزشمند دولت در جهت تسهیل خدمت‌رسانی و تامین اعتبارات لازم برای رونق فعالیت بهره‌برداران این حوزه است.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول