اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی سیستان‌وبلوچستان:

شهروندان مراقب کلاهبرداران تلفنی باشند

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی سیستان‌وبلوچستان از شیوه جدید کلاهبرداری در سیستان‌وبلوچستان و لزوم هوشیاری شهروندان در این زمینه خبر داد.

شهروندان مراقب کلاهبرداران تلفنی باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، محسن عطار اظهار داشت: مدتی است که افرادی ناشناس با استفاده از تلفن همراه و برقراری تماس با چند نفر از اهالی این استان و با معرفی خود بعنوان کارمند بانک، فردخیر و ... و تحت عنوان اینکه شما برنده خوش‌شانس بانک شدید از آنها مبالغی را کلاهبرداری می‌کنند.

وی ادامه داد: کلاهبرداران با بیان اینکه در قرعه کشی برنده سفر زیارتی و سیاحتی شده و یا اینکه قصد دارند برای امر خیر و ... پول واریز کنند از فرد می‌خواهند تا به یکی از عابر بانک‌ها مراجعه تا مبلغ برنده و یا هدیه را به حساب آنها واریز کنند.

رئیس پلیس آگاهی سیستان‌وبلوچستان با بیان اینکه کلاهبرداران با تماس با فرد مورد نظر و راهنمایی و انتخاب گزینه منوی لاتین، موجودی آنها را خالی می‌کنند از شهروندان خواست در اینگونه موارد هوشیار باشند و به سادگی فریب این افراد را نخورند.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول