اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب جمعه خرم‌آباد:

شورای نگهبان حافظ اسلامیت نظام است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان خرم‌آباد گفت: شورای نگهبان میزان و نبض نظام جمهوری اسلامی بوده و حافظ اسلامیت نظام است.

شورای نگهبان حافظ اسلامیت نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام سیداحمد میرعمادی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته خرم‌آباد اظهار کرد: یکی از وظایف سنگین شورای نگهبان نظارت بر همه انتخابات‌هایی است که در کشور برگزار می‌شود.

 

وی ادامه داد: این نهاد یکی از نهادهایی است که در حفظ انقلاب اسلامی نقش کلیدی داشته است.

میرعمادی به مسئله اوج‌گیری بیداری اسلامی در منطقه و تشدید تحریم‌ها علیه ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: تمام استکبارگران و همدستان آمریکا مصمم شده‌اند که تحریم‌های همه‌جانبه را علیه ایران تشدید ببخشند؛ اما واضح است که آمریکا در تمام طرح‌ها و برنامه‌های خود شکست خورده و از این اوضاع عصبانی است.

امام جمعه خرم‌آباد افزود: در تمام این صحنه‌ها ایران اسلامی پیروز شده است.

وی به هزینه‌ها و برنامه‌های سنگین آمریکا در عراق اشاره کرد و گفت: تمام دنیا شاهد هستند که هر آنچه آمریکا در عراق هزینه کرد موجب عزت و نفوذ بیشتر ایران در این کشور اسلامی شد، البته در مصر، تونس و یمن نیز ایران جای پا باز کرد و آمریکا منفور‌تر شده است.

امام جمعه خرم‌آباد یکی دیگر از صحنه‌های شکست آمریکا را مذاکرات هسته‌ای دانست و افزود: از همان ابتدا با وجود تمام تحریم‌ها ملت ایران به غنی‌سازی اورانیوم 3.5 درصد دست پیدا کرد و باز هم بالاتر آمدیم و به غنی‌سازی 20 درصد رسیدیم و این روند همچنان ادامه دارد.

میرعمادی گفت: آمریکا در صحنه‌های گوناگون یکی پس از دیگری از ملت ایران شکست خورده است و تحریم‌ها را تنها ابزار دست خود می‌داند.

وی ادامه داد: آمریکا در تحریم‌ها  نیز شکست خورده و می‌خورد چرا که تحریم برای ما یک فرصت است که شکوفایی استعدادها و ظرفیت‌های داخلی‌مان را در دنیا نشان دهیم.

امام جمعه خرم‌آباد افزود: مگر در طول این سی سال تحریم نبودیم اما به اذعان خود این غربی‌ها ایران امروز به مراتب از سی سال گذشته قوی‌تر و قدرتمند‌تر شده است.

میرعمادی تحریم‌های نفتی را یک فرصت طلایی برای ایران دانست و ادامه داد: تحریم‌های نفتی به نفع ملت ایران است تا از اقتصاد نفتی رهایی پیدا کنیم چرا که رهایی از اقتصاد نفتی سفارش و فرمایش امام و رهبری است.

امام جمعه خرم‌آباد به 25 تیرماه روز بهزیستی اشاره کرد و گفت: سیره معصومین رسیدگی به فقرا و نیازمندان است و ملت مسلمان ایران نیز باید به پیروی از سیره امامان معصوم خود به قشر معلولان توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی به توانمندی‌ها و استعدادهای درونی شگرف معلولان اشاره کرد و گفت: باید از این توانمندی‌ها و استعدادهای فوق‌العاده معلولان برای پیشرفت جامعه و آسایش خود آنان نهایت استفاده را داشته باشیم.

امام جمعه خرم‌آباد به مناسبت‌های دیگر هفته پیش رو اشاره کرد و گفت: 23 تیر روز همبستگی مردم ایران در دفاع از رهبری و ولایت فقیه است، در این روز آشوبگران 18 تیر از دست مردم شکست خوردند و سر جایشان نشستند این حضور به موقع نشان‌دهنده بصیرت الهی و معنوی مردم مسلمان ایران اسلامی است.

انتهای پیام/ز10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول