اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بروجرد:

برخورد با افراد گرانفروش سرلوحه کار مسئولان قرار گیرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه بروجرد گفت: با افراد متخلف و گرانفروش در شهرستان بروجرد باید برخورد شود.

برخورد با افراد گرانفروش سرلوحه کار مسئولان قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، حجت‌الاسلام حسن ترابی عصر امروز در جلسه شورای اداری که در فرمانداری ویژه بروجرد برگزار شد، گفت: مدیر خوب باید شأن خود را رعایت کند تا دیگران نیز شأن او را رعایت کرده و محترم شمارند.

امام جمعه بروجرد گفت: جامعه برای هر انسانی نسبت به موقعیت‌ها و مسئولیت‌های آنها یک نوع شان قائل است که تجاوز از آن خلاف شأن است.

وی بیان کرد: یک مدیر شایسته، مدیری است که با شناخت شأن و مسئولیت، شایستگی خود را نشان دهد و در برابر هر نوع برخوردی که موجب شکست شئون شود، پرهیز کند.

امام جمعه بروجرد اضافه کرد: کسانی که به مقام مدیرت می‌رسند نباید که از این مقام سوءاستفاده کنند و دچار غرور شوند و نباید از تواضع دوری کنند.

وی تصریح کرد: اسلام در برنامه‌های تربیتی خود همه را توصیه کرده است که هر مقدار که مقام انسان بالا می‌رود باید که اخلاق نیکو در فرد بالا رفته و متواضع باشد.

حجت‌الاسلام ترابی اظهار داشت: یکی از نخستین وظایف یک مدیر در آغاز پذیرش مسئولیت خود شأن‌شناسی است که عدم توجه به شئون مدیریت نه تنها مدیر را با موفقیت روبه‌رو نمی‌کند بلکه شخصیت او را زیر سؤال می‌برد.

وی با اشاره به هفته مالیات یادآور شد: مشارکت مردم در تأمین هزینه‌های عمومی کشور بسیار مهم است و اداره کشور باید از طریق مالیات باشد.

امام جمعه بروجرد خاطرنشان کرد: امروز قشرهای ضعیف جامعه مالیات را به عنوان حق شهروندی می‌پردازند، ولی کسانی هستند که درآمدهای زیادی دارند و سعی دارند که از پرداخت مالیات فرار کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در مورد گرانی برخی اجناس گفت: باید با افرادی که کارشکنی می‌کنند به شدت برخورد شود.

ترابی متذکر شد: بعد از گران شدن قیمت نان از نظر کم‌فروشی و کیفیت نان مشکلاتی وجود دارد که نیاز به برخورد قاطع دارد.

در این جلسه امام جمعه بروجرد، امام جمعه اشترینان، معاون استاندار و فرماندار ویژه بروجرد، معاون فرماندار و جمعی دیگر از مسئولان بروجرد حضور داشتند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول