اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  اندیشه

پس از گذشت یک سال از مطالبه رهبر معظم انقلاب

«طرح ملی حفظ قرآن کریم» در بیستمین نمایشگاه قرآن کلید می‌خورد

خبرگزاری فارس: طرح ملی حفظ قرآن کریم در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم کلید می‌خورد.

«طرح ملی حفظ قرآن کریم» در بیستمین نمایشگاه قرآن کلید می‌خورد

به گزارش خبرنگار قرآنی باشگاه خبری فارس «توانا»، پس از مطالبه مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت 10 میلیون حافظ قرآن کریم، مردم و علاقه‌مندان شنوای عباراتی همچون «نهضت ملی حفظ قرآن کریم» و «ستاد راهبری نهضت ملی حفظ قرآن» هستند در حالی که تاکنون به غیر از آموزش و پرورش فعالی در این زمینه دیده نشده است و  طرح ملی حفظ 1446 نیز با تفاوتی نسبت به  سال‌های گذشته و انداختن نیم نگاهی به موضوع حفظ قرآن کریم در حال فعالیت است و گفته می‌شود که جوایز آن از سوی ستاد مذکور تقویت شده است.

از دیگر مواردی که درباره فعالیت این ستاد گفته می‌شود، تقسیم سهمیه‌هایی برای پرورش حافظ قرآن در بین سازمان‌های قرآنی، فرهنگی و دانشگاهی کشور است که خبر دقیقی از  فعالیت هیچ یک از آنها در این زمینه در دست نیست.

بنا بر این گزارش از منابع آگاه شنیده شده است که در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم که در سکوت شدید رسانه‌ای از هفته آینده آغاز خواهد شد؛ بناست ستاد ملی حفظ، بخش ویژه‌ای با عنوان طرح ملی حفظ قرآن برپا ‌کند که در آن برنامه‌های این ستاد به اطلاع علاقه‌مندان خواهد رسید.

این در حالی است که امروز یک سال از مطالبه رهبر معظم انقلاب در این زمینه می‌گذرد و هنوز حتی مقدمات این طرح به اطلاع علاقه‌مندان  نرسیده‌ است.

انتهای پیام/م.خ       

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول