اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر هرمزگان خبر داد

اجرای 40 مرحله طرح پاکسازی محلات در هرمزگان / پاکسازی 56 محله آلوده در هرمزگان

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی هرمزگان از اجرای 40 مرحله طرح پاکسازی محلات در سراسر این استان با هدف برخورد با توزیع‌کنندگان خرده فروش مواد مخدر خبر داد.

اجرای 40 مرحله طرح پاکسازی محلات در هرمزگان / پاکسازی 56 محله آلوده در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سید احمد خدایی عصر امروز در نشست تشریح "طرح پاکسازی محلات آلوده" ضمن قدردانی از همکاری و مشارکت مردم با پلیس در اجرای این طرح اظهار داشت: تاکنون در سطح استان 40 مرحله طرح پاکسازی اجرا شده است و باید گفت که این طرح به شدت تمام ادامه خواهد یافت.

وی با بیان اینکه در این طرح هدف اصلی مقابله و مبارزه با توزیع کنندگان و خرده فروشان مواد مخدر در سطح محلات است، افزود: برخورد با این پدیده همیشه به عنوان یکی از درخواست‌های مردم در محلات ناامن مطرح بوده است که باید گفت با اجرای این طرح زمینه رضایت هر چه بیشتر مردم فراهم آمده است.

این فرمانده ارشد انتظامی در ادامه با اجرای تعداد مراحل یاد شده، افزود: در این 40 مرحله تعداد 56 محله پاکسازی و 49 منزل بازرسی شده است که در این بین 246 کیلو و 849 گرم تریاک، یک کیلو و 87 گرم حشیش، یک کیلو و 479 گرم هروئین و 999 گرم سایر مواد مخدر کشف و ضبط شده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر هرمزگان از کشف تعداد هزار و 136 عداد قرص روانگردان و پنج کیلوگرم مواد اولیه تولید شیشه نیز خبر داد.

وی با بیان اینکه در مجموع 250 کیلو و 364 گرم مواد مخدر کشف شده حاصل عملیات‌های مذکور بوده است افزود: همچنین در اجرای این طرح ‌ها 57 نفر از توزیع کنندگان و خرده فروشان مواد مخدر و 66 نفر از معتادان بلامکان دستگیر و به اردوگاه ترک اعتیاد منتقل شده‌اند.

خدایی، در بخش دیگری از سخنان خود به کشف بیش از 140 کیلو تریاک در هرمزگان طی 72 ساعت گذشته خبر داد و افزود: این کشفیات نیز در شهرستان‌های بندرعباس، خمیر، پارسیان و میناب از تعداد چهار دستگاه خودرو به دست آمده است.

این فرمانده انتظامی یادآور شد: در این رابطه 6 نفر از قاچاقچیان دستگیر و به همراه وسائل نقلیه توقیفی به بخش‌های مربوطه ارجاع داده شده‌اند.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول