اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی نیشابور خبر داد

دستگیری باند کیف‌قاپ حرفه‌ای در نیشابور

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی نیشابور از دستگیری باند کیف‌قاپ حرفه‌ای با 18 فقره سرقت خبر داد.

دستگیری باند کیف‌قاپ حرفه‌ای در نیشابور

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمدحسن امیری افزود: در پی وقوع چندین فقره کیف‌قاپی و سرقت خشن در سطح شهر، شناسایی و دستگیری سارقان کیف‌قاپ در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی اظهار داشت: با شناسایی سارقان با هماهنگی دستگاه قضایی، در یک عملیات یکی از سارقان دستگیر و برای تحقیقات بیشتر به آگاهی انتقال پیدا کرد.

وی خاطرنشان کرد: در تحقیات مشخص شد این سارق به کمک همدستانش که سابقه‌دار بودند در دو فقره سرقت داخل خودرو بیش از 210 میلیون ریال وجه نقد سرقت را کردند.

وی با بیان اینکه این متهم به بیش از 15 کیف‌قاپی اعتراف کرد که مجموع ارزش تقریبی اموال مسروقه بیش از 350 میلیون ریال است، یادآور شد: متهم دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی ارجاع شد.

این مقام انتظامی نیشابور همچنین گفت: با تلاش ماموران مبارزه با قاچاق کالا، 285 قطعه پرنده قاچاق در این شهرستان کشف شد. امیری توضیح داد: این پرندگان در بازرسی از یک منزل مسکونی در نیشابور و با همکاری ماموران حفاظت محیط زیست جمع‌آوری شدند. وی اضافه کرد: در این رابطه نیز یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی تحویل شد.

انتهای پیام/خ۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول