اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

هفته هنر گنج‌های نهفته سیستان‌وبلوچستان را رونمایی می‌کند

خبرگزاری فارس: معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت‌: سیستان‌وبلوچستان گنج‌های نهفته‌ای دارد که هفته هنر سبب رونمایی آنها برای همگان می‌شود.

هفته هنر گنج‌های نهفته سیستان‌وبلوچستان را رونمایی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس، حمید شاه‌آبادی عصر امروز در آیین افتتاحیه هفته هنر سیستان‌وبلوچستان در برج آزادی تهران، اظهار داشت: هدف از برگزاری هفته‌های هنر آشناکردن مردم استان‌های مختلف به ویژه تهران با آداب و رسوم و فرهنگ و هنر استان‌های کشور است.

وی با بیان اینکه یک سال از زمان برگزاری هفته‌‌های هنر استان‌ها می‌گذرد، افزود: این هفته فرصت مناسبی است که نگاه‌ها نسبت به استان سیستان‌وبلوچستان تغییر کرده و گنج‌های پنهان این منطقه برای مردم تهران بازنمایی شود.

معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: هفته‌های هنر تجلیل از هنرمندان و بررسی دغدغه‌های آنها از نزدیک است.

شاه‌آبادی بیان داشت: امروز دیگر هنر تنها وسیله‌ای برای سرگرمی نیست بلکه وسیله‌ای برای رسیدن به آرمان‌های بلند فرهنگی است.

وی با اشاره به اینکه آنچه از سیستان‌وبلوچستان در اذهان عموم مردم رواج دارد با واقعیت این منطقه بسیار متفاوت است، گفت: مردم دلیرمرد و غیور سیستان‌وبلوچستان یک سطح زندگی آرام و دقیق دارند.

معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: صنعتگران، نوازندگان موسیقی‌های محلی و بازیگران نمایش و تئاتر خالق هفته هنر هر استان هستند که برگزاری هفته‌های هنر ادای دین به این هنرمندان است.

هفته هنر سیستان‌وبلوچستان که از عصر امروز افتتاح شده است تا 22 تیرماه از ساعت 9 صبح الی 9 شب برای بازدید عموم علاقمندان و هنردوستان برپا است.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول