اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

کمیته‌های مقاومت: مقاومت مسلحانه تنها گزینه برای مقابله با رژیم صهیونیستی است

خبرگزاری فارس: کمیته‌های مقاومت فلسطین تاکید کرد که تنها گزینه آنها برای مقابله با رژیم اشغالگر صهیونیست و طرح‌های تجاوزکارانه آن گزینه مقاومت مسلحانه است و همه گزینه‌های سازش شکسته خورده است.

کمیته‌های مقاومت: مقاومت مسلحانه تنها گزینه برای مقابله با رژیم صهیونیستی است

به گزارش فارس به نقل از شبکه خبری "فلسطین الیوم"، کمیته‌های مقاومت مردمی فلسطین امروز در اظهاراتی مطبوعاتی اعلام کرد که مقاومت مسلحانه تنها راه مردم برای مقابله با شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی، یهودی‌سازی قدس و تلاش صهیونیست‌ها برای تخریب مسجدالاقصی از طریق حفاری‌های مداوم است و مقابله با تمامی این جنایت‌ها در میز مذاکرات ممکن نیست بلکه باید با نیروی مسلحانه در میدان رویارویی با متجاوز مقابله کرد و به تجاوزات وی علیه قدس، مسجدالاقصی و سرزمین فلسطین پایان داد.

کمیته‌های مقاومت همچنین تاکید کرد که پایبندی یک گروه به گزینه مذاکرات خارج از اجماع فلسطینیان است و پس از گذشت بیش از 20 سال از مذاکرات دیگر غیرقابل قبول است و باید به نفع طرح ملی فراگیر بر اساس مقاومت با استفاده از همه ابزارها از جمله مبارزه مسلحانه و پایبندی به اصول و حقوق فلسطینیان بدون هیچ گونه چشم‌پوشی و امتیازدهی تلاش کرد.

این کمیته‌ها در ادامه متذکر شدند که "شائول موفاز" تروریست بر ترور شخصیت‌های برجسته ملت فلسطین و مقاومت آن نظارت داشته است و عاقلانه نیست پس از آنکه مردم دیدار با وی در رام‌الله را ناکام گذاشتند بار دیگر بر دیدار با وی اصرار کرد و این دیدار نیز تنها به نفع موفاز تروریست خواهد بود که می‌خواهد جایگاه سیاسی خود در داخل رژیم صهیونیستی را تقویت و یا چهره خود در سطح بین‌الملل را ترمیم کند در حالی که وی به عنوان کسی که در کشتار کودکان فلسطینی دست داشته‌ است، تحت تعقیب است.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول