اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

هزاران اسرائیلی بار دیگر علیه سیاست‌های اقتصادی نتانیاهو تظاهرات کردند

خبرگزاری فارس: هزاران اسرائیلی شنبه شب در اعتراض به سیاست‌های اقتصادی کابینه نخست وزیر اسرائیل در تل‌آویو تظاهرات کردند.

هزاران اسرائیلی بار دیگر علیه سیاست‌های اقتصادی نتانیاهو تظاهرات کردند

به گزارش فارس به نقل از روزنامه "جروزالم پست"، پلیس اسرائیل اعلام کرد که حدود 10 هزار اسرائیلی شنبه شب طی تظاهراتی که در مجموعه موزه تل‌آویو انجام شد خواستار خدمات عمومی برای تمامی اسرائیلی‌ها شدند.

پلیس اسرائیل همچنین اعلام کرد که این تظاهرات با موافقت پلیس انجام شده است هر چند که تظاهرات دیگری با حضور حدود 500 نفر و بدون موافقت پلیس در تل‌آویو انجام شده است.

شنبه هفته پیش نیز تل‌آویو شاهد تظاهرات بوده است. این تظاهرات نیز با حضور هزاران اسرائیلی و در اعتراض به افزایش هزینه‌های مسکن و گسترش بی‌عدالتی‌های اجتماعی و اقتصادی، در شهر‌های مختلف سرزمین‌های اشغالی بوده است.

این تظاهرات که در شهر‌های تل‌آویو، قدس اشغالی و حیفاء صورت گرفت، در ادامه تظاهرات‌های سال گذشته در اعتراض به افزایش هزینه‌های زندگی در اسرائیل بود.

معترضان با در دست داشتن پلاکارد‌هایی به زبان عبری شعار می‌دادند: "تنها راه خصوصی‌سازی، انقلاب است" و "قدرت پول متعلق به تبهکاران است".

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول