اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

اکونومیست:

هیچ کشوری به اندازه ترکیه مشتاق سرنگونی دولت سوریه نیست

خبرگزاری فارس: یکی از نشریات انگلیسی در گزارشی پیرامون تحولات سوریه و موضع گیری کشورهای غربی در قبال این تحولات نوشت که هیچ کشوری به اندازه ترکیه مشتاق سرنگونی دولت دمشق نیست.

هیچ کشوری به اندازه ترکیه مشتاق سرنگونی دولت سوریه نیست

به گزارش دفتر خبرگزاری فارس در ترکیه، نشریه انگلیسی اکونومیست در جدیدترین شماره خود نوشت هیچ کشوری به اندازه ترکیه در تلاش ها برای سرنگون سازی دولت بشار اسد در سوریه از خود اشتیاق نشان نمی دهد.

این نشریه نوشت دولت ترکیه مرزهای خود را بر روی بیش از 35 هزار پناهجوی سوری باز کرد، برای تشکیل شورای ملی سوریه پیشگام شد، برای ارتش آزاد سوریه مامن شد ( و شاید سلاح تامین کرد) و برای مداخله نظامی در سوریه بی سروصدا نزد آمریکا رفت و درخواست کرد.

اکونومیست تصریح کرد ولی دولت آنکارا علیرغم همه این اقدامات نتوانست حمایت افکارعمومی را در راستای سیاست های ضد سوری خود جلب کند. این نشریه تاکید کرد مردم ترکیه در مورد سوریه عصبانی هستند، ولی علیرغم تجمع نیرو و تجهیزات نظامی ترکیه در نوار مرزی این کشور با سوریه، کمتر کسی در این کشور خواهان جنگ با سوریه است.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول