اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گیلان:

اعتبارات مناطق کمتر توسعه یافته گیلان افزایش می‌یابد

خبرگزاری فارس: استاندار گیلان از افزایش اعتبارات ۱۱ بخش در دهستان مناطق کمتر توسعه یافته استان خبر داد.

اعتبارات مناطق کمتر توسعه یافته گیلان افزایش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از ماسال، مهدی سعادتی صبح امروز در سومین سفر شهرستانی خود به همراه جمعی از معاونان و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان وارد این شهرستان شد.

وی در گلزار شهدای ماسال در میثاق با شهیدان با اشاره به تشکیل کارگروه‌های مختلف اظهار کرد: کارگروه‌های اشتغال، فرهنگی، صنعت و ... برای ایجاد راه‌های میان‌بر و انقلابی در برطرف کردن مشکلات شهرستان‌ها تشکیل می‌شود.

مقام عالی دولت در گیلان با تاکید بر پیگیری مصوبات شهرستانی افزود: ملاقات چهره به چهره با مردم و گره‌گشایی از مشکلات آن‌ها مهم‌ترین هدف سفرهای شهرستانی است.

وی با بیان اینکه در شورای برنامه‌ریزی شهرستان تصمیم‌گیری‌های لازم برای مناطق کم‌تر توسعه یافته گرفته می‌شود، تصریح کرد: اعتبارات 11 بخش و دهستان مناطق کمتر توسعه یافته گیلان افزایش می‌یابد.

سعادتی به نظارت ویژه در انجام پروژه‌ها اشاره کرد و گفت:‌ مصوبات سفر هیئت دولت به گیلان در سفرهای شهرستانی به صورت ویژه پیگیری می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه بخشی از امور در پروژه‌های مهر ماندگار به صورت کشوری دنبال می‌شود، افزود: مدیران موظف هستند از تمام پروژه‌های زیر مجموعه خود در سفرهای شهرستانی بازدید کنند.

استاندار گیلان برطرف کردن موانع در اجرای پروژه‌ها را بسیار مهم خواند و تصریح کرد: تمام موارد در سفرهای شهرستانی جمع‌بندی شده و به دبیرخانه دائمی سفرهای شهرستانی ارسال می‌شود.

وی سفرهای شهرستانی را دارای برکات زیادی دانست و خاطرنشان کرد:‌ مسائل شهرستانی با همت مسئولان پیگیری می‌شود.

به گزارش فارس، بازدید از ساختمان در دست احداث فرماندهی نیروی انتظامی ماسال، پارک جنگلی کفود، شهرک دامپروری شیخ‌نشین، دیدار با مردم روستاهای اولم و معاف این شهرستان در برنامه امروز استاندار قرار دارد.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول