اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آمل:

26امین دیدار مردمی استاندار مازندران برگزار شد

خبرگزاری فارس: 26 امین دیدار مردمی استاندار مازندران امروز در شهرستان آمل برگزار شد.

26امین دیدار مردمی استاندار مازندران برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، رئیس اداره روابط عمومی استانداری مازندران در حاشیه این دیدار مردمی در جمع خبرنگاران گفت: در بیست و ششمین دیدار عمومی استاندار، 1011 نفر از مردم شهرستان آمل از صبح جمعه 16 تیرماه 1391 با مهندس طاهایی و مدیران استان دیدار کردند.

کمال رستمعلی افزود: از این تعداد ملاقات کنندگان 783 نفر مرد و 228 نفر زن بودند که مهمترین درخواستها در بخش اشتغال ، تسهیلات بانکی و مساعدت مالی به ترتیب با 242 ، 173 و 101 نفر بود.

سخنگوی شورای اطلاع رسانی استان با اشاره به اینکه در این ملاقات عمومی دو معاون استاندار، 12 مدیرکل ستادی استانداری و معاونین شان حضور داشتند، اظهار داشت: هم چنین 25 نفر از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان و 17 معاون مدیرکل در این ملاقات عمومی استاندار را همراهی کردند.

وی تصریح کرد: این دیدار عمومی از ساعت 8:30 صبح آغاز و پس از اقامه نماز جمعه به امامت حجت الاسلام والمسلمین رحمانی، امام جمعه آمل نیز ادامه یافت.

رستمعلی افزود: هم چنین استاندار مازندران پیش از آغاز ملاقات عمومی، با حضور در گلزار شهدای امامزاده ابراهیم این شهرستان، به مقام شامخ شهیدان والامقام ادای احترام کرد و با آرمان‌های بلند امام و شهیدان تجدید عهد و پیمان نمود.

رئیس اداره روابط عمومی استانداری بیان داشت: ملاقات استاندار و مدیران استان با مردم شهرستان آمل برای دومین بار صورت گرفت.

انتهای پیام/س20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول