اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

هنیه ماه آینده با مرسی دیدار می‌کند

خبرگزاری فارس: برخی منابع آگاه اعلام کردند که نخست‌وزیر دولت منتخب فلسطین ماه آینده با "محمد مرسی" رئیس جمهور منتخب مصر دیدار و درباره پرونده‌های فلسطین از جمله اوضاع غزه با وی گفت‌وگو خواهد کرد.

هنیه ماه آینده با مرسی دیدار می‌کند

به گزارش فارس، "محمد عوض" معاون "اسماعیل هنیه" نخست‌وزیر دولت منتخب فلسطین گفت که تماس‌هایی بین دولت هنیه و رهبران مصر به منظور برگزاری دیدارهایی بین دو طرف در جریان است اما هنوز زمان آن مشخص نشده است.

وی در مصاحبه با خبرگزاری "معا" گفت که مسئولان دولت هنیه در دیدار با رهبران مصر موضوعات روزمره فلسطینیان و موضوعات سیاسی را بررسی خواهند کرد.

عوض تصریح کرد که اراده ملت مصر در حمایت از قضیه فلسطین و خواسته‌های ملت فلسطین روشن است بنابراین باید طرح‌هایی در جهت کاهش محاصره و حمایت از قضیه فلسطین در مجامع بین‌المللی ارائه شود.

وی در خصوص گذرگاه رفح نیز ابراز امیدواری کرد که مصری‌ها با این گذرگاه نیز همانند یک گذرگاه مهم برای مصر تعامل داشته باشند و این گذرگاه به صورت طبیعی به فعالیت خود ادامه دهد.

معاون هنیه در ادامه درباره وارد کردن سوخت به غزه نیز گفت که این کار با فعالیت گذرگاه‌ها مرتبط است و در صورت دستیابی به تفاهم با مصری‌ها بر سر گذرگاه‌ها موضوع سوخت نیز حل خواهد شد و سوخت مورد نیاز بدون هیچ مانعی وارد خواهد شد.

در همین راستا برخی منابع آگاه نیز اعلام کردند که هنیه ماه آینده با مرسی دیدار و با وی درباره پرونده‌های فلسطین از جمله اوضاع غزه گفت‌وگو خواهد کرد.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول