اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر پایگاه منطقه‌ای انتقال خون استان قم خبر داد

آماده‌سازی 2 هزار واحد محصولات خونی برای مصدومان احتمالی

خبرگزاری فارس:‌ مدیر پایگاه منطقه‌ای انتقال خون استان قم گفت: 2 هزار واحد محصولات خونی برای مصدومان احتمالی نیمه شعبان در شهر قم فراهم شده است.

آماده‌سازی 2 هزار واحد محصولات خونی برای مصدومان احتمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد اعیاد شعبانیه، علی‌ الهی با اشاره به اقدامات سازمان انتقال خون استان قم به منظور پذیرایی از زائران جمکران اظهار داشت: سازمان انتقال خون استان قم با توجه به اهمیت موضوع استقبال از زائرین جمکران در نیمه شعبان تمام تلاش خود را به کار گرفته تا ذخیره خونی قابل توجهی را برای این روزها تامین کنند.

وی ادامه داد: سازمان انتقال خون استان قم برای اطمینان حاصل کردن از کافی بودن ذخیره خونی در استان، در روزهای گذشته ارسال خون به استان‌های دیگر را متوقف کرده است.

مدیر پایگاه انتقال خون استان قم ابراز داشت: در این راستا به استان‌های معین استان قم نیز اعلام شده است تا در صورت لزوم ذخیره خونی خود را در اختیار سازمان انتقال خون استان قم قرار دهند.

وی گفت: تیم‌های خون‌رسانی و خون‌گیری سازمان انتقال خون در طی 72 ساعت آتی آماده‌باش هستند تا فرآیند خون‌رسانی به شکل مطلوب انجام شود.

الهی اظهار کرد: در این راستا 2 هزار واحد خونی آماده شده است که در صورت نیاز قابل افزایش است.

وی ادامه داد: سازمان انتقال خون استان قم یک دستگاه مخصوص نگه‌داری محصولات خونی و به میزان لازم ذخیره خونی در اختیار بیمارستان سیار مسجد جمکران قرار داده است.

انتهای پیام/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول