اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی کمیته امداد امام‌خمینی:

بیش از1370 نخبه تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی کمیته امداد امام‌خمینی(ره) گفت: در حال حاضر کمیته امداد یک هزار و 373 نخبه را زیر پوشش دارد.

بیش از1370 نخبه تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی‌اکبر میرشکار ظهر امروز در مراسم تجلیل از دانشجویان نخبه کمیته امداد استان زنجان اظهار کرد: در حال حاضر دانش‌آموزان و دانشجویان زیر پوشش کمیته امداد در عرصه‌های علمی به موفقیت‌های بسیاری دست یافته‌اند.

وی با اشاره به اینکه حمایت از نخبگان باید در دستور کار اجرایی امدادگران قرار گیرد، افزود: حضور نخبگان و دیدار آنها با مسئولان کمیته امداد از برنامه‌های آتی این نهاد در معاونت فرهنگی است.

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) در ادامه با اشاره به چاپ مقالات فاخر علمی توسط نخبگان این نهاد اضافه کرد: کمیته امداد آماده همکاری با نخبگان و حمایت از این گروه در زمینه چاپ مقالات آنها در عرصه‌های بین‌المللی است.

همچنین در ادامه این جلسه مشاوران فرهنگی همکار با کمیته امداد به ارائه مسائل و مشکلات موجود در زمینه فعالیتی خود پرداخته و از معاون فرهنگی درخواست برطرف کردن این مشکلات را کردند.

لازم به ذکر است، در پایان این جلسه از شش دانشجوی موفق زیر پوشش کمیته امداد استان زنجان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول