اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

تظاهرات فلسطینیان در رام‌الله و درخواست لغو توافقنامه اسلو

خبرگزاری فارس: صدها فلسطینی با برگزاری تظاهراتی در مقابل مقر ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین تحت عنوان"مردم لغو اسلو را می‌خواهند" خواستار لغو این توافقنامه شدند.

تظاهرات فلسطینیان در رام‌الله و درخواست لغو توافقنامه اسلو

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری "سما"، صدها فلسطینی پس از تجمع در میدان المناره به سمت مقر ریاست تشکیلات خودگردان راهپیمایی کردند و شعار لغو توافقنامه اسلو را سر دادند.

تظاهرات‌کنندگان توقف تعامل بر اساس بندهای توافقنامه اسلو و بازگشت به مبارزه مردمی را خواستار شدند.

تظاهرات‌کنندگان پرچم‌های فلسطین و پلاکاردهایی در دست داشتند که در آن مشروعیت مقاومت در برابر اشغالگران بر اساس قوانین بین‌المللی تا زمان آزادی کامل فلسطین تاکید شده بود.

در این پلاکاردها بر مخالفت با استقبال از "شائول موفاز" معاون نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در شهر رام‌الله و مقر المقاطعه جایی که موفاز "یاسر عرفات" رئیس سابق تشکیلات خودگردان را محاصره کرده بود تا اینکه به فوت وی منجر شد، تاکید کردند و هر گونه استقبال از وی در رام‌الله را هتک حرمت سرزمین فلسطین دانستند.

در همین رابطه "حازم ابوهلال" از فعالان فلسطین گفت که این راهپیمایی پیامی به راهبران فلسطین است مبنی بر اینکه مردم از روند مذاکرات که تا کنون هیچ نتیجه‌ای عاید مردم نکرده است، خسته شده‌اند و در سایه نقض تعهدات دائمی اسرائیل همه چیز به عقب بازگشته است.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول