اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

/تازه‌های نشر/

درسنامه حفظ قرآن کریم

خبرگزاری فارس: کتاب «درسنامه حفظ قرآن کریم» تحلیل چرایی چگونگی و اصول کلاسداری حفظ قرآن کریم منتشر شد.

درسنامه حفظ قرآن کریم

کتاب «درسنامه حفظ قرآن کریم» تحلیل چرایی چگونگی و اصول کلاسداری حفظ قرآن کریم نوشته محمد حاج ابوالقاسم، سید مصطفی حسینی و علی قاسمی منتشر شد.

در مقدمه کتاب آمده است:

اینکه اصولاً چرا قرآن را حفظ کنیم؟ و اینکه اهمیت آن چقدر است؟ در فرهنگ ناب اسلامی چه سابقه‌ای دارد؟ و پاسخ به شبهاتی در این زمینه، موضوع بسیار مهم و مطرحی بود که برادر عزیز و خوش سلیقه و حافظ ممتاز قرآن جناب حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای سیدمصطفی حسینی به زیبایی هرچه تمامتر از عهده آن برآمدند و حتماً موجب استفاده خود این بنده واقع شد هک زحمات گران‌سنگ این بزرگوار در این مقوله، انصافاً مورد تقدیر و تمجید می‌باشد و اما در باب چگونگی حفظ قرآن اگر چه قبلاً نوشته‌هایی ارائه شده بود، لیکن شکل جامع و فراگیر و منظم آن که دربرگیرنده برخی مطالبی است که قبلاً به تفصیل نیامده بود را به خوبی و اتقان نزد حافظ ممتاز بین‌المللی جناب حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای محمد حاج‌ ابوالقاسم یافتیم که به خوبی و جامعیت و با زحمات فراوان ایشان به رشته تحریر درآمده بود و پاسخ‌گوی بسیاری از سؤالات در بیان روش حفظ و مرور و نیز ارائه دهنده نمونه برنامه‌ریزی‌های تجربه شده برای علاقه‌مندان به حفظ قرآن کریم است که قطعاً تلاش ایشان در این خصوص نزد خدای تعالی مأجور و مشکور خواهد بود و نیز در بخش شیوه آموزش و کلاس‌داری حفظ از حافظ محترم قرآن و فاضل گرامی حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای علی قاسمی که سالیان متمادی در برنامه‌ریزی برای آموزش حفظ قرآن فعالیت نموده‌اند و تجربیات خود و دیگر اساتید را در این مجموعه جمع‌آوری کرده‌اند و البته در تدوین نهایی و ویراستاری محتوایی این اثر نیز سعی بلیغی داشتند، کمال امتنان را داریم.

این کتاب در 3 بخش با عنوان‌های چرا قرآن را حفظ کنیم، چگونه قرآن را حفظ کنیم و روش کلاس‌داری و تدریس حفظ قرآن کریم نوشته شده است.

انتشارات تلاوت این کتاب را در 247 صفحه با قیمت 3500 تومان منتشر کرده است.

انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول