اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

واکنش وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی به رزمایش "پیامبر اعظم" ایران

خبرگزاری فارس: رزمایش "پیامبر اعظم ۷" ایران واکنش‌های صهیونیست‌ها را برانگیخت و وزیر خارجه این رژیم این رزمایش را با تحریم‌های نفتی اتحادیه اروپا علیه ایران مرتبط دانست.

واکنش وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی به رزمایش "پیامبر اعظم" ایران

به گزارش فارس، "آویگدور لیبرمن" در مصاحبه با "رادیو اسرائیل" در خصوص تحریم‌های یکجانبه اتحادیه اروپا علیه نفت ایران ضمن ابراز خرسندی مدعی شد که ایران فشار تحریم نفت و دیگر تحریم‌های بین‌المللی را احساس می‌کند و این از شروع رزمایش‌های امروز، دوشنبه، ایران کاملاً مشهود است.

اتحادیه اروپا در شرایطی ایران را تحریم نفتی کرده است که روزنامه انگلیسی گاردین در گزارشی نوشت ایران با ذخائر ارزی خود با تحریم‌ها مبارزه می‌کند و افزود ایران تا کنون از مواضع خود عقب‌نشینی نکرده است.

در مرحله مقدماتی رزمایش پیامبر اعظم(ص) 7 مراحل آماده‌سازی و استقرار به منظور اجرای مرحله اصلی رزمایش انجام می‌شود. از اولین ساعات صبح امروز کلیه یگان‌ها و پایگاه‌های موشکی شرکت کننده در این رزمایش مراحل آماده‌سازی و نقل و انتقالات خود به مواضع از پیش تعیین شده را آغاز کردند.

لیبرمن ابراز امیدواری کرد که ظرف مدت یک یا دو ماه ایران مجبور شود این مسئله را درک کند که جامعه بین‌الملل در مخالفت خود برای هسته‌ای شدن ایران مصمم است.

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی که روز گشته برای یک دیدار رسمی به ایتالیا سفر کرد، اعلام کرد که سه دوره مذاکرات ایران و 1+5 (آمریکا، انگلیس، فرانسه، روسیه، چین بعلاوه آلمان) نشان داد که تهران فقط با زمان بازی می‌کند و در عین حال برنامه هسته ای خود را پیش می‌برد.

وی در پایان در خصوص مصر تصریح کرد که اسرائیل باید به انتخاب مردم مصر احترام بگذارد و به دولت جدید این کشور اعتبار ببخشد و در عین حال از نزدیک تحولات را دنبال کند.

انتهای پیام/ف.ص

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول