اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی سپاه چهارمحال و بختیاری:

پیروزی اسلام‌گرایان در مصر، به شکست صهیونیست‌ها منجر می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: پیروزی اسلام‌گرایان در انتخابات ریاست جمهوری مصر نقطه یاس و ناامیدی و شکست رژیم صهیونیستی در منطقه است.

پیروزی اسلام‌گرایان در مصر، به شکست صهیونیست‌ها منجر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، قاسم میراحمدی ظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی هادیان سیاسی بسیج این استان با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: ملاک و معیار حرکت در همه ابعاد اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و عبادی منویات مقام معظم رهبری است و تجمع حول این محور اساسی به عنوان عمود خیمه انقلاب زمینه‌ساز عبور از گردنه‌های حساس و پیچ‌های خطرناک به شمار می‌رود.

وی بر ضرورت بصیرت‌افزایی و ارتقای بینش افراد در جامعه تاکید کرد و گفت: بصیرت و بینش بالا نقش بسیار مهمی در رشد و پیشرفت کشور دارد و باید تلاش کنیم تا در این زمینه اقدامات کارآمد و موثری انجام دهیم.

میراحمدی، نقش رهبری را در پیروزی و تکامل انقلاب اسلامی ایران بسیار مهم دانست و افزود: انقلاب اسلامی با شعارهای پرمحتوا و انگیزه‌های الهی به رهبری حضرت امام خمینی(ره) پیروز شد و با زعامت ولی‌امر مسلمین جهان به مرحله‌ای از رشد و تکامل رسیده که امروز به عنوان الگویی والا برای سایر ملل مسلمان و غیر مسلمان به طور جدی مورد توجه واقع شده است.

معاون سیاسی سپاه چهارمحال و بختیاری در ادامه به پیروزی حزب اسلام‌گرایان در انتخابات ریاست جمهوری مصر اشاره کرد و اظهار داشت: پیروزی گروه اخوان‌المسلمین در کشور مصر نقطه یاس و ناامیدی رژیم صهیونیستی در منطقه است که این روند در توسعه موج بیداری اسلامی در منطقه نقش بسزایی را ایفا می‌کند.

میراحمدی خاطرنشان کرد: بیداری اسلامی واقعیتی انکارناپذیر و اسلام‌خواهی اصلی‌ترین خواسته مردم انقلابی کشورهای مسلمان است.

وی بر هماهنگی قوا و وحدت آنها در برابر دشمنان داخلی و خارجی تاکید کرد و افزود: وحدت و انسجام کشور عامل مهمی در غلبه و پیروزی بر دشمنان داخلی و خارجی است که باید به آن توجه ویژه‌ای داشت.

انتهای پیام/ع20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول