اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

آلمان نشست گروه تماس سوریه را نقطه عطفی در شرایط کنونی دانست

خبرگزاری فارس: وزیر خارجه آلمان با وجود ابراز امید‌کم در زمینه دستیابی به نتیجه نشست ژنو برای سوریه، این نشست را نقطه عطفی در شرایط کنونی دانست.

آلمان نشست گروه تماس سوریه را نقطه عطفی در شرایط کنونی دانست

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری آلمان، "گیدو وستروله" وزیر خارجه آلمان، نشست امروز گروه تماس سوریه با "کوفی عنان" فرستاده ویژه سازمان ملل متحد در ژنو را نقطه عطفی در شرایط کنونی دانست.

بر اساس این گزارش، وی با این حال در این مورد گفت:« امکان دستیابی به نتیجه درباره بحران سوریه با توجه به افزایش خشونت در این کشور کم است.»

وستروله همچنین از تشکیل دولت انتقالی در سوریه حمایت کرد و گفت که روسیه و 4 کشور دیگر دارای حق وتو در شورای امنیت سازمان ملل متحد مسئولیت ویژه‌ای دارند.

کوفی عنان امروز در ژنو میزبان چندین کشور موثر دنیا در بحران سوریه است.روسیه، چین، آمریکا، فرانسه، انگلیس، پنج عضو دائم شورای امنیت سازمان ملل به همراه نماینده اتحادیه اروپا و وزرای خارجه کشورهای کویت، عراق، قطر و ترکیه در نشست ژنو حضور خواهند داشت.

منابع خبری مطلع از مذاکرات دو روز گذشته که برای برگزاری نشست نهایی امروز انجام شده است، از اختلافات جدی آمریکا، فرانسه و انگلیس با روسیه و چین خبر می‌دهند.

انتهای پیام/ط.ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول