اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد حوزه علمیه شاهرود:

توسل به ائمه سد محکمی برابر تهاجم خاموش دشمن است

خبرگزاری فارس: استاد حوزه علمیه شاهرود گفت: توسل به ائمه اطهار(ع) سدی محکم برای دفاع برابر تهاجم خاموش دشمن و حفظ نسل جوان جامعه مقابل افکار آلوده و منحرف است.

توسل به ائمه سد محکمی برابر تهاجم خاموش دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حجت‏‌الاسلام سیدعلی میری صبح امروز در نشستی سیاسی و بصیرتی در جمع مردم کلاته‏‌خیج در حسینیه اعظم این شهر اظهار کرد: توسل به ائمه مشکل‌گشای کارهای سخت است و ما باید همواره از این حضرات مدد بجوییم.

وی افزود: امروز برخی جوانان ما از انواع شادی‌های کاذب استفاده می‌کنند اما مشکل این‏جاست که این شادی‌ها دوامی نداشته و نه تنها موجب نشاط نمی‌شود بلکه جوانان ما را بی‌هویت و منحرف و گمراه می‌کند.

استاد حوزه علمیه شاهرود ادامه داد: ما باید مراسم اهل بیت را شاد برگزار کنیم تا جوانان رغبت پیدا کنند در این مراسم شرکت کنند و درک کنند که شادی واقعی حضور در مراسم اهل بیت است و از این راه به آسانی می‌توان جوانان را جذب نمود.

میری تصریح کرد: ایجاد جاذبه در جوانان برای حضور در مجالس شادی اهل بیت و بیان شادی‌های اهل بیت می‌تواند باعث شود که جوانان جذب مجالس اهل بیت شده و راه درست شادی کردن مومن واقعی را بیاموزند.

فرمانده بسیج نجف اشرف شاهرود نیز در ادامه اظهار داشت: بسیجی امروز هم باید به سلاح بصیرت و معرفت و هم به سلاح دفاعی و نظامی مجهز شود، چراکه دشمن ابتدا با سلاح اعتقادی وارد مبارزه می‌شود.

حسن طالع‌زاری گفت: این فراخوان با هدف حفظ و انسجام نیروها و برآورد حضور نیروها در شرایط اضطراری برگزار شده است.

وی با اشاره به ساختار گردان‌های عاشورا در پایگاه اظهار داشت: طبق ساختار جدید هر پایگاه یک گردان عاشورا دارد که نیروها در سازمان تعریف شده سازماندهی می‌شوند و در زمان لازم در مأموریت‌های بسیج به کارگیری خواهند شد.

فرمانده بسیج نجف اشرف شاهرود با بیان اینکه با توجه به جنگ نرم دشمن و تهدیدات بیان شده ما باید آمادگی لازم را داشته باشیم، افزود: جنگ امروز ما مانند دوران دفاع مقدس نیست و دشمن به صورت مستقیم وارد عمل نخواهد شد و ساختار جدید گردان‌های عاشورا هم بر همین مبنا تعریف شده است.

طالع‌زاری با اشاره به توطئه‌های دشمنان بیان کرد: دشمنان خوب می‌دانند که ایران اسلامی امروز با 30 سال گذشته تفاوت بسیار دارد و دیگر نمی‌توان به راحتی با آن به مقابله برخاست و به همین دلیل است که سلاح تهدید و زور را در پیش گرفته‌اند.

وی افزود: دشمنان گاهی از حملات نظامی سخن می‌گویند، اما با توجه به جنگ هشت ساله و جنگ‌های فرسایشی در منطقه خوب می‌دانند ایران حریف دست و پا بسته‌ای نخواهد بود و به همین دلیل بسیار محتاط عمل می‌کنند و از مواضع خود عدول می‏‌کنند.

انتهای پیام/ع10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول