اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آفریقا

الغنوشی: جوانان مصری خشت اول انقلاب و آزادی در جهان را گذاشتند

خبرگزاری فارس: رهبر حزب اسلام گرای "النهضه" تونس در جمع عظیم مردم مصر در میدان التحریر قاهره گفت: جوانان مصری خشت اول انقلاب و آزادی در همه جای جهان را گذاشتند.

الغنوشی: جوانان مصری خشت اول انقلاب و آزادی در جهان را گذاشتند

به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری "الیوم السابع"، "راشد الغنوشی"، رهبر حزب اسلام گرای "النهضه" تونس که از پنجشنبه گذشته در سفری چند روزه به مصر آمده است در جمع عظیم ملت مصر در میدان التحریر قاهره حاضر شد و نطقی را نیز ایراد کرد.

راشد الغنوشی طی سخنانی گفت: تونس و جهان همه منتظر بودند ملت مصر در انتخابات ریاست جمهوری چه کسی را برمی گزیند و اکنون مصر به جایگاه خود رسید و بدین صورت مصر و این امت و همه جهان ترقی خواهند کرد.

رهبر حزب اسلام گرای "النهضه" تونس خطاب به ده‌ها هزار نفر ملت مصر که در تظاهرات با شعار "انتقال کامل قدرت" در میدان التحریر جمع شده بودند گفت: تونس شعار "الشعب یرید اسقاط النظام" (ملت خواهان سرنگونی رژیم است) به همه جای منطقه صادر کرد و زمانی که این شعار به انقلاب مصر رسید آن را شعاری جهانی کرد و این شعار به همه جای جهان صادر شد.

راشد الغنوشی خطاب به جوان مصری نیز گفت: تا زمانی که در میدان باشی انقلاب ادامه دارد و ما می‌خواهیم این انقلاب ادامه یابد تا این امت متحد شود و افتخارات خود را بازگرداند.

وی ادامه داد: ای جوانان مصری شما نه تنها مصر را آزاد کردید بلکه خشت انقلاب و آزادی همه جهان را نهادید.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول