اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

آزادی 2 نماینده پارلمان فلسطین از زندان/ 22 نماینده همچنان در اسارت صهیونیست‌ها

خبرگزاری فارس: رژیم صهیونیستی 2 تن از نمایندگان فراکسیون تغییر و اصلاح مجلس قانونگذاری فلسطین وابسته به جنبش حماس را از زندان آزاد کرد.

آزادی 2 نماینده پارلمان فلسطین از زندان/ 22 نماینده همچنان در اسارت صهیونیست‌ها

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری"معا"، "عبدالناصر فروانه" مدیر دایره آمار وزارت اسرا و آزادشدگان تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد که با آزادی 2 نماینده فراکسیون تغییر و اصلاح به نام‌های "خلیل الربعی" و "ناصر عبدالجواد" از زندان تعداد نمایندگان پارلمان فلسطین در زندان‌های رژیم صهیونیستی به 22 نفر رسید. 

وی افزود: طی چند روز گذشته 5 نماینده پارلمان اعم از خلیل الربعی، انور زابون، ایمن دراغمه و ناصر عبدالجواد از زندان آزاد شدند و 22 نماینده همچنان در زندان هستند.

بنابر این گزارش 19 نماینده وابسته به حماس به اضافه "احمد سعدات" دبیرکل جبهه خلق و دو نماینده به نام‌های "مروان البرغوثی" و "جمال الطیراوی" وابسته به جنبش فتح  در زندان رژیم صهیونیستی اسیر هستند.

فروانه تصریح  کرد که ربودن نمایندگان و بازداشت آنها نقض صریح ابتدائی‌ترین قوانین و معاهدات بین‌المللی و ارزش‌های انسانی، اخلاقی و دموکراسی است و تجاوز آشکار به نهادهای قانونی فلسطین و دخالت در امور داخلی فلسطینیان محسوب می‌شود و خطری برای مصونیت نمایندگان پارلمان است.

وی پارلمان‌های عربی، اسلامی و بین‌المللی را به تلاش برای تضمین آزادی نمایندگان اسیر فلسطینی فراخواند.

انتهای پیام/ص

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول