اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

باراک از اظهارنظر درباره ترور "غناجه" در دمشق طفره رفت

خبرگزاری فارس: وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از پاسخ به سوالی درباره ترور معاون "محمود المبحوح" عضو جنبش حماس در دمشق طفره رفت.

باراک از اظهارنظر درباره ترور "غناجه" در دمشق طفره رفت

به گزارش فارس، "ایهود باراک" صبح امروز در یک گفت‌وگوی رادیویی در پاسخ به سوالی درباره ترور "کمال غناجه" در دمشق گفت: دلیلی نمی‌بینم در مورد این حادثه اظهارنظر کنم، من اطلاع زیادی درباره آن ندارم.

باراک در واکنش به اظهارات برخی از اعضای حماس که رژیم صهیونیستی را عامل ترور غناجه دانسته بودند، مدعی شد: این ادعاها اصلا صحت ندارد.

وی درباره اوضاع سوریه نیز مدعی شد که گروه‌های مسلح کنترل مناطق مختلف سوریه را به دست گرفته و حمایت‌ها از "بشار اسد" نیز دوام چندانی نخواهد داشت و در نهایت نظام اسد فرو می‌پاشد.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درباره قاهره و پایبندی مصر به توافقنامه کمپ دیوید نیز گفت که معاهده صلح اسرائیل و مصر به نفع هر دو طرف است و هر حکومتی در قاهره به معاهده صلح با اسرائیل احترام خواهد گذاشت.

"کمال حسین غناجه" از اعضای حماس دیروز در منزل خود در دمشق ترور شده است. وی معاون "محمود المبحوح" عضو بلندپایه حماس بود که ژانویه 2010 در دبی توسط عوامل موساد ترور شد.

حماس با صدور بیانیه‌ای ضمن تائید این خبر، تاکید کرد: خون کمال حسین غناجه هرگز پایمال نخواهد شد.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول