اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آفریقا

اخوان المسلمون: در تظاهرات انتقال قدرت در التحریر شرکت می‌کنیم

خبرگزاری فارس: جماعت اخوان المسلمون مصر اعلام کرد که به تحصن خود در میدان التحریر ادامه خواهد داد و در تظاهرات جمعه انتقال کامل قدرت شرکت خواهد کرد.

اخوان المسلمون: در تظاهرات انتقال قدرت در التحریر شرکت می‌کنیم

به گزارش فارس به نقل از روزنامه الیوم السابع، جماعت اخوان المسلمون مصر اعلام کرد که تا تحقق خواسته‌های خود همچنان به تحصن خود در میدان التحریر قاهره ادامه خواهد داد.

این جماعت همچنین اعلام کرد که در تظاهرات میلیونی " انتقال کامل قدرت" که قرار است، جمعه آینده در میدان التحریر قاهره و دیگر میدان‌های شهرها و استان‌ها دیگر مصر برگزار شود، شرکت خواهد کرد.

مجلس امنای انقلاب مصر در بیانیه‌ای از مردم این کشور دعوت کرد که در تظاهرات میلیونی " انتقال کامل قدرت" که روز جمعه آینده در میدان التحریر قاهره و دیگر میدان‌های شهرها و استان‌های مصر برگزار خواهد شد، مشارکت فعال داشته باشند.

از سوی دیگر روزنامه الیوم السابع در خبری اعلام کرد که محمد مرسی، رئیس جمهوری منتخب مصر فردا صبح نشستی با رؤسای احزاب؛ تشکل‌های سیاسی و انقلابی مصر خواهد داشت.

قرار است در این دیدار مرسی درباره آخرین تغییر و تحولات جاری در عرصه سیاسی مصر با رهبران احزاب و تشکل‌های سیاسی و انقلابی مصر گفت‌وگو و بحث و تبادل نظر کند.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول