اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

عباس: آمادگی نتانیاهو برای دیدار با من تنها "روابط عمومی" است

خبرگزاری فارس: رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین به اظهارات نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر آمادگی برای دیدار با وی در هر زمان و مکانی را تنها یک روابط عمومی توصیف کرد.

عباس: آمادگی نتانیاهو برای دیدار با من تنها "روابط عمومی" است

به گزارش فارس، "محمود عباس" در مصاحبه‌ای که شب گذشته خبرگزاری"اینتر فکس" روسیه با وی انجام داد، گفت: "بنیامین نتانیاهو" به شروط ازسرگیری مذاکرات و در رأس آن توقف شهرک‌سازی پاسخ نداده است.

وی افزود: شهرک‌سازی اسرائیل که نتانیاهو آن را متوقف نمی‌کند، علت اصلی رکود سیاسی است و دعوت وی برای دیدار با من نیز تنها یک روابط عمومی است و این مسئله‌ای است که رهبران فلسطینی با آن مخالف هستند.

عباس همچنین خواستار توقف شهرک‌سازی شد و تاکید کرد که اگر اسرائیل خواهان پیشرفت در روند سازش است باید شهرک‌سازی را متوقف کند.

قرار است امروز "ولادیمیر پوتین" رئیس جمهور روسیه که از دیروز وارد سرزمین اشغالی شده است، با عباس در بیت لحم دیدار و درباره آخرین تحولات و روند سازش به گفت‌وگو بپردازد.

پوتین دیروز نیز با نتانیاهو دیدار کرد و پس از آن دو نفر در کنفرانس خبری مشترک در قدس اشغالی حاضر شدند و نتانیاهو از پوتین خواست تا در دیدار با عباس وی را به ازسرگیری مذاکرات بین دو طرف اسرائیلی و فلسطینی فرابخواند.

نتانیاهو همچنین بر آمادگی خود برای دیدار با عباس در رام‌الله یا قدس اشغالی به منظور پیشبرد روند سازش و آغاز مذاکرات بین دو طرف تاکید کرد.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول