اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

ترکیه سوریه را به قطع منابع انرژی تهدید کرد

خبرگزاری فارس: سقوط هواپیمای متجاوز ترکیه‌ای در آب‌های سوریه به بهانه‌ای برای آغاز موج جدیدی از جنگ روانی علیه سوریه بدل شده است.

ترکیه سوریه را به قطع منابع انرژی تهدید کرد

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه، پس از سرنگون شدن هواپیمای متجاوز ترکیه در آب‌های سوریه، "بولنت آرینچ" معاون نخست‌وزیر ترکیه اعلام کرد که کشورش به زودی در رابطه با قطع صادرات برق به سوریه تصمیم‌گیری خواهد کرد.

آرینچ در این‌باره گفته است: ما این نکته را در نظر گرفتیم که تامین برق باید به دلایل انسانی ادامه یابد تا زندگی روزمره مردم تحت تاثیر قرار نگیرد. در حال حاضر ما به این روند ادامه می‌دهیم... اما در یک تا دو روز آینده مشخص خواهد شد که این (صدور برق) ادامه خواهد یافت یا خیر.

تنش میان سوریه و ترکیه از زمانی بالا گرفت که چند روز قبل هواپیمای متجاوز ترکیه‌ای با پدافند سوریه مواجه شده و در آب‌های سرزمینی سوریه سقوط کرد. ترکیه سقوط این هواپیما را به عنوان بهانه‌ای برای ایجاد موج جدیدی از جنگ روانی علیه سوریه، قرار داده است.

انتهای پیام/ق.ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول