اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آفریقا

بازتاب مصاحبه محمدمرسی با فارس در رسانه‌های مصری-2

خبرگزاری فارس: مصاحبه "محمد مرسی"، رئیس جمهوری منتخب مصر بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های مصری داشت و اکثر روزنامه‌ها و پایگاه‌های خبری مصری به این مصاحبه پرداخته و آن را پوشش دادند.

بازتاب مصاحبه محمدمرسی با فارس در رسانه‌های مصری-2

به گزارش فارس، مصاحبه "محمد مرسی"، رئیس جمهوری منتخب مصر با خبرگزاری فارس بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های مصری داشت.

روزنامه "الیوم السابع"، چاپ قاهره در این ارتباط با پرداختن به مصاحبه رئیس جمهوری منتخب مصر با خبرگزاری فارس تیتر این مصاحبه را "خواهان توسعه روابط خود با ایران هستیم تا موازنه منطقه‌ای را برقرار کنیم" برگزید.

روزنامه مصری الیوم السابع

 

اما روزنامه "المصری الیوم" دیگر روزنامه مصری نیز به مصاحبه مرسی با خبرگزاری پرداخت و در این ارتباط به نقل از مرسی نوشت که "هدف از انحلال من هستم،‌ به دلیل اینکه ژنرال‌ها خواهان گرفتن قدرت از من هستند".

روزنامه المصری الیوم

از سوی دیگر روزنامه مصری "الوفد" نیز با پرداختن به مصاحبه رئیس جمهوری منتخب مصر با خبرگزاری فارس به نقل از مرسی نوشت که "روابط مصر با اسرائیل روابطی برابر و مساوی خواهد بود" و شایعات منتشر شده درباره کاهش دوره ریاست جمهوری به یک سال به جای 4 سال را تکذیب کرد.

روزنامه مصری الوفد

همچنین روزنامه مصری "الدستور" نیز با اشاره به بازتاب پیروزی محمد مرسی در انتخابات ریاست جمهوری مصر در رسانه‌های اتریش به مصاحبه رئیس جمهوری مردمی مصر با خبرگزاری فارس پرداخته و اشاره کرده است که در آن بر توسعه و گسترش روابط خود با ایران تاکید کرده است.

پایگاه خبری مصری الفجر

 

پایگاه خبری مصری "الفجر" نیز با اشاره به مصاحبه "محمد مرسی" با خبرگزاری فارس و اینکه روزنامه انگلیسی "دیلی‌تلگراف" نیز خبر مصاحبه را پوشش داده است، به نقل از مرسی نوشت که مصر خواستار توسعه و گسترش روابط این کشور با جمهوری اسلامی ایران شده است.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول