اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آفریقا

با تاکید بر صحت اعلام کمیته انتخابات

احمد شفیق به شکست در انتخابات اعتراف کرد

خبرگزاری فارس: نامزد شکست خورده در انتخابات ریاست جمهوری مصر با اذعان به شکست در انتخابات گفت که به صحت اعلام کمیته انتخابات ریاست جمهوری مصر اطمینان کامل دارد.

احمد شفیق به شکست در انتخابات اعتراف کرد

به گزارش فارس به نقل از الفجر، احمد شفیق آخرین نخست وزیر دوران حسنی مبارک و نامزد غرب گرای انتخابات ریاست جمهوری مصر تاکید کرد که ملی گرایی و کار حرفه‌ای اقتضا می‌کند که به محمد مرسی به علت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری تبریک بگوید، او افزود که اختلافات هر قدر هم باشد، بعد از پایان رقابت‌ها کشور باید یک رهبر داشته باشد و باید به درگیری‌ها در این رابطه پایان داد.

وی با تقدیر از هواداران و افرادی که به وی رأی دادند، از آنها خواست تا نتیجه انتخابات را بپذیرند، او به آنها وعده داد که همواره به عنوان خادمی برای آنها باقی خواهد ماند.

شفیق افزود که قصد ندارد حزب یا گروهی را از میان هواداران خود ایجاد کند، او به مرسی نیز پیشنهاد داد که برنامه کاری ویژه‌ای را در پیش بگیرد و در آن بویژه به امنیت و اقتصاد مردم مصر بپردازد، او البته ابراز اطمینان کرد که مرسی همین اولویت‌ها را رعایت خواهد کرد.

نامزد غرب گرای انتخابات ریاست جمهوری مصر که پیش از اعلام رسمی نتایج انتخابات از پیروزی خود در انتخابات سخن می گفت، خاطرنشان کرد که آماری که در ستاد انتخاباتی وی در مورد نتایج آراء بوده، متفاوت از چیزی بود که کمیته اعلام کرد، اما او کاملا به پاک بودن کمیته عالی انتخابات ریاست جمهوری اطمینان دارد.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول