اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

الزهار:پیروزی مرسی راه آزادسازی قدس شریف را گشود

خبرگزاری فارس:رهبر حماس در مراسم جشن مردم غزه به مناسبت پیروزی نامزد اسلام گرا در انتخابات ریاست جمهوری مصر گفت با پیروزی محمد المرسی راه آزاد سازی قدس شریف گشوده شد.

الزهار:پیروزی مرسی راه آزادسازی قدس شریف را گشود

"محمود الزهار" یکی از رهبران حماس در مراسم باشکوه مردمی که شنبه شب به مناسبت پیروزی محمد المرسی نامزد اخوان المسلمون در غزه برپا شده بود این واقعه تاریخی را به همه مسلمانان جهان و به ویژه ملت مصر و فلسطین تبریک گفت.

وی طی سخنانی با اشاره به قوی تر شدن رابطه دولت حماس با ملت مصر در سایه رئیس جمهور اسلام گرای این کشور تاکید کرد: حماس مصر را به هیچ جنگی با کشورهای همسایه سوق نمی دهد و هرگز بار سنگینی برای امنیت این کشور نخواهد بود بلکه همواره حافظ مرزهای مصر و نظامیانش خواهد بود.

الزهار ادمه داد: مردم فلسطین به خدمات بسیار مصر از جمله انرژی برق و آزادی عبور و مرور در گذرگاه ها و حمایت از سوی این کشور نیاز مبرم دارد.

رهبر حماس همزمانی پیروزی محمد المرسی در انتخابات ریاست جمهوری مصر با روزی که صلاح الدین ایوبی پس از پیروزی بر صلیبی ها در سال 583 هجری در مسجد الاقصی نماز گزارد به فال نیک گرفت و گفت: این تقارن دو واقعه تاریخی نشان از این می دهد که روند آزادی قدس آغاز شده است.

رهبر حماس از همه کشورها عربی و اسلامی خواست با نظام جدید مصر رابطه خوب داشته باشند و تاکید کرد : ملت مصر که انقلابش را به پیروزی رساند قادر به حفظ انقلاب و آزادسازی سرزمین های فلسطینی از چنگ رژیم اشغالگر خواهد بود.

انتهای پیام/ص.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول