اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاونت عمرانی استاندار هرمزگان

شهردار جدید رودان معرفی شد

خبرگزاری فارس: شهردار جدید رودان با حضور معاونت عمرانی استانداری هرمزگان معرفی شد.

شهردار جدید رودان معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رودان، حجت‌الاسلام امیر الهی‌منش امام جمعه شهرستان رودان عصر امروز در آیین معارفه شهردار جدید این شهرستان که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهر برگزار شد، با توجه به هم‌زمانی اعیاد شعبانیه و هفته قوه قضائیه، به استقرار عدالت اجتماعی که از اولویت‌ها و دغدغه‌های تمام انبیاء و ائمه علیهم‌السلام بود اشاره و آن را مهم‌ترین وظیفه دستگاه قضا برشمرد.

وی هم‌چنین مهم‌ترین رسالت مسئولان را اجرای قسط یا همان عدالت اجتماعی دانست و اظهار داشت: شعار تو خالی به درد نمی‌خورد و مسئولان اگر می‌خواهند در اهداف تعیین شده سازمان یا نهاد خود پیشرفت داشته باشند، باید به طور جدی به گسترش قسط و عدالت در نهاد یا سازمان تحت امر خود توجه کنند.

نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه شهرستان رودان از سیره عملی معصومین(ع) به عنوان نسخه شفابخش یاد کرد و ادامه داد: مسئولان باید براساس صالح بودن، شجاعت، شهامت، مشورت و تبادل نظر انتخاب شوند.

مهدی رضایی‌سردره معاون عمرانی استانداری هرمزگان نیز وظیفه مسئولان را در این برهه از زمان حساس‌تر از دیگر مسئولان دوره نهم و دهم که عهده‌دار وظیفه خدمت‌رسانی به مردم بودند، دانست، چرا که انتظارات مردم در پایان دوره مسئولیت دولت دهم بیشتر است و خواستار تمرکز مسئولان بر روی پروژه‌های نیمه تمام شد.

معاون عمرانی استانداری هرمزگان هم‌چنین از آمادگی اداره راه و شهرسازی استان در راستای تکمیل فرآیند طرح تفصیلی این شهرستان که از حمایت فکری شورای شهر به عنوان نماینده مردم بهره‌مند است، خبر داد.

پرهیز از پرداختن به حاشیه و معطوف کردن فعالیت‌ها، ذهن و فکر به امور شهری از جمله توصیه‌های رضایی به شهردار جدید بود.

سیف‌الله ذاکری مدیرکل دفتر امور شهری استانداری هرمزگان نیز آمادگی دولت را در راستای ورود بخش خصوصی به سرمایه‌گذاری در حوزه فعالیت‌های شهرداری اعلام کرد.

وی اضافه کرد: بخش خصوصی می‌تواند با ارائه طرح‌های پیشنهادی خود و پس از تصویب در کارگروه استانی از تسهیلات تخصیص یافته در این حوزه استفاده کند.

ذاکری هم‌چنین وجود حجم وسیعی از نیروهای غیر کارآمد در شهرداری رودان را یک معضل قلمداد و از شهردار جدید خواست تا طی پنج سال آینده، نسبت به تعدیل این نیروها و جایگزینی نیروهای کارآمد اقدام کند.

در ادامه این آیین عبدالوهاب هاشمی با حکم ابراهیم عزیزی استاندار هرمزگان به عنوان شهردار جدید رودان منصوب شد.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول