اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی فومن:

2 خودروی مسروقه در فومن کشف شد

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی فومن از کشف دو خودروی شخصی مسروقه در این شهر خبر داد.

2 خودروی مسروقه در فومن کشف شد

بابک علیزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فومن به کشف و ضبط اخیر مواد مخدر در این شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: جوانی 26 ساله به اتهام مظنون به اعتیاد دستگیر شد که در بازرسی بدنی از این شخص مقدار 10 سانت مواد مخدر روانگردان از نوع شیشه کشف و ضبط شد.

وی افزود: در یک منزل متروکه و خالی از سکنه نیز فردی به نام «علی.ر» 34 ساله در زمینه فروش و دایر کردن بساط فعالیت داشت که با هماهنگی مرجع قضایی شخص مذکور به همراه دو نفر دیگر که هر دو ساکن فومن بودند در داخل این منزل دستگیر شدند.

به گفته این مسئول، در بازرسی بدنی از متهم ردیف اول 14 گرم حشیش، 2 گرم تریاک، 20 سانت شیشه، یک حقه وافور و یک دستگاه ترازوی دیجیتال کشف و ضبط شد.

وی، کشف سه فقره سرقت در فومن را از دیگر اقدام‌های پلیس این شهرستان ذکر کرد و یادآور شد: در مدت دو روز یک فقره سرقت مغازه مبل فروشی در یکی از روستاهای این شهر صورت گرفت که ماموران این یگان در بازرسی‌های به عمل آمده متوجه شدند فردی 23 ساله ساکن فومن که قبلا کارگر شاکی بود، اقدام به سرقت از مغازه کرده است.

علیزاده، با بیان اینکه ماموران پلیس آگاهی با هماهنگی مقام قضایی فرد متهم را دستگیر کردند و تمام اموال مسروقه کشف و ضبط شده است، خاطرنشان کرد: پس از اعتراف متهم، صحنه سرقت بازسازی و وی با قرار صادره از  طرف مقام قضایی روانه زندان فومن شد.

وی، از سرقت دو دستگاه خودروی شخصی فومن خبر داد و گفت : به دنبال گزارشی مبنی بر وقوع سرقت خودروی پراید در خیابان اصلی شهر فومن، پلیس آگاهی به منظور شناسایی سارق وقوع سرقت خودرو را به صورت گسترده در دستور کار خود قرار داد که به هنگام گشت‌زنی در یکی از خیابا‌ن‌های شهر خودروی سرقتی بدون صاحب کشف و ضبط شد.

فرمانده نیروی انتظامی فومن، ادامه داد: خودروی پراید سرقتی دیگر نیز با هدفمندی گشت پلیس آگاهی فومن در داخل شهر بدون صاحب کشف و ضبط شد که در دو فقره سرقت خودروهای پراید، تلاش برای دستگیری سارق یا سارقان ادامه دارد.

وی، به شهروندان و مسافران به منظور پیشگیری از وقوع جرایم مشابه آنها را به مجهز شدن تجهیزات ایمنی مانند دزدگیر و غیره هشدار داد و متذکر شد: مردم در صورت مشاهده هرگونه جرایم و خلاف قانون با شماره 110 تماس بگیرند و گزارش‌های خود را به پلیس آگاهی اطلاع دهند.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول