اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه گتوند خبر داد

مشارکت 51 پایگاه مقاومت گتوند برای طرح نشاط و تعالی

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه گتوند از مشارکت 51 پایگاه مقاومت بسیج در اجرای طرح نشاط و تعالی در این شهرستان خبر داد.

مشارکت 51 پایگاه مقاومت گتوند برای طرح نشاط و تعالی

به گزارش خبرگزاری فارس از گتوند، مجید کنگری صبح امروز در مراسم افتتاح طرح نشاط و تعالی شهرستان گتوند اظهار داشت: در 51 پایگاه مقاومت مقدمات کار برای اجرای طرح نشاط و تعالی فراهم شده است.

وی اجرایی شدن طرح‌هایی نظیر هجرت 3 و نشاط و تعالی را زمینه ساز تحول و سازندگی در جامعه دانست و افزود: مشارکت پذیری، ‌تعاون، ‌کارآفرینی، ‌بهبود اوقات فراغت و تربیت دینی از دیگر اهداف اجرای این طرح‌هاست.

کنگری طرح نشاط و تعالی را از جمله طرح‌های با ارزش و معنوی خواند و اظهارداشت: اجرای این طرح باعث شده تا نوجوانان و جوانان گردهم آیند و از ارزش‌های دینی و معنویات برخوردار شوند.

فرمانده سپاه ناحیه گتوند استقبال بسیجیان از طرح نشاط و تعالی را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: تا کنون بیش از 3 هزار نفر در طرح نشاط و تعالی شهرستان گتوند شرکت کرده‌اند.

وی درباره محتوای آ‌موزشی این دوره‌های فرهنگی اظهار داشت: تلاش شده است که کلاس‌ها در زمینه‌های فرهنگی، هنری، سیاسی، قرآن، عقیدتی، فنی و حرفه‌ای و مطابق با نیاز جوانان باشد و به همین منظور از اساتید مجرب استفاده شده است.

کنگری خاطر نشان کرد: در طرح نشاط و تعالی شهرستان گتوند بیش از 350 مربی مجرب در همه عرصه‌ها مشارکت می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه گتوند تأکید کرد: 51 پایگاه که 10 پایگاه آن مربوط به خواهران است طرح نشاط و تعالی در حال اجراست و اداراتی نظیر فرمانداری، آموزش و پرورش، ورزش و جوانان، تبلیغات اسلامی و فنی حرفه‌ای و شبکه بهداشت نیز مشارکت کرده‌اند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول