اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

«ساس» در بوشهر حادثه‌آفرین شد

خبرگزاری فارس: رئیس آتش‌نشانی بوشهر گفت: سمپاشی یک واحد آپارتمان در بوشهر به دلیل وجود حشره ساس موجب اذیت و آزار همسایه‌ها و مرگ یک نفر و نیز بستری شدن یک نفر دیگر در بیمارستان شد.

«ساس» در بوشهر حادثه‌آفرین شد

 علی‌اکبر کمان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر در ارتباط با علت فوت در اثر این حادثه اظهار داشت: واحدی آپارتمانی در شهر بوشهر به دلیل وجود بیش از حد حشره ساس قرار شد به درخواست ساکنان واحد آپارتمانی سم‌پاشی شود و در زمان سمپاشی نیز این آپارتمان خالی از سکنه شده و خانه را پلمپ کردند.

وی افزود: پس از سمپاشی شماری از همسایه‌ها با آتش‌نشانی تماس گرفته و عنوان داشتند که بوی سمپاشی موجب اذیت و آزاد آنان شده که نیروهای ما نیز وارد عمل شده و در حال کارشناسی این حادثه هستند.

 وی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر کشته یا مصدوم شدن افرادی در این حادثه گفت: یکی از همسایه‌ها فوت کرده و یک نفر نیز در بیمارستان بستری است اما نمی‌توان علت مرگ را سمپاشی عنوان کرد چرا که کارشناسان هنوز در حال بررسی علت فوت هستند.

رئیس آتش‌نشانی بوشهر تاکید کرد: باید تا زمان انجام کار کارشناسی‌ صبر کرد و سپس می‌توان نظر قطعی را در مورد علت مرگ یکی از همسایگان و مصدوم شدن دیگری اعلام کرد.

کمان اضافه کرد: هم‌اکنون کارشناسانی از آتش‌نشانی، دانشگاه علوم پزشکی و دامپزشکی در حال بررسی حادثه هستند.

انتهای پیام/ز30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول